Tror jag klöv dem på två, men är inte säker. Kan mäta ifall det är en dealbreaker för dig ;)
 
Ser fint ut!
Kollade lite på klinkersen när jag var på Byggmax i annat ärende i fredags (reklamera 40m2 golv..)
Bra pris.
 
Hur är det att köra med domkraft och andra tunga saker på klinkern? Står den pall för det?
 
Jag kör omkring med motorlyft med stålhjul, och har tappat både handslägga och en bakvagn på mina billighetsklinkers utan några problem.
 
Raskus skrev:
Tror jag klöv dem på två, men är inte säker. Kan mäta ifall det är en dealbreaker för dig ;)
Ska köpa på bauhaus, då kommer ja ner på 59kr/kvm:)
 
Mikael_L
berne88 skrev:
Ska köpa på bauhaus, då kommer ja ner på 59kr/kvm:)
Kolla bara så det är genomfärgad klinker. Annars ser det antagligen inte så roligt ut efter några år.
 
Mikael_L skrev:
Kolla bara så det är genomfärgad klinker. Annars ser det antagligen inte så roligt ut efter några år.
Du kan inte lägga upp en bild på de? När de inte är vatten på:)
 
Mikael_L
berne88 skrev:
Du kan inte lägga upp en bild på de? När de inte är vatten på:)
Det är du som funderar på att köpa så du får allt lägga upp bild själv ... :p
 
Mikael_L skrev:
Det är du som funderar på att köpa så du får allt lägga upp bild själv ... :p
Hahahaha fel Persson Hahaha
 
Raskus skrev:
Jahopp, då var det klart. Inga höjdarbilder då golvet är blött.
Klart mixtrigast var att bygga fallet då jag aldrig klinkrat något annat än helt plana ytor förut, men det gick det också.
Fick bygga upp med fix innan då fallet runt brunnen var väldigt brant.

[bild][bild][bild]

Gör om gör rätt:)

Så nu är det rätt Persson, kan du lägga upp en bild på klinkers, när det inte är blött?
 
Mikael_L
Ahh, jag är tydligen inte så snabbtänkt idag. Nåja, det måste vara resultatet av nattens sömnbrist, jag klarar mig inte med 2 timmar nuförtiden ... ;)
 
Ser fint ut.

Har du någon bild på golvet när det inte är blött?
 
Hemmakatten
fsn skrev:
Tjusigt. Jag har Biltemas garageklinker i garaget. Den är jäkligt slitstark men dubbelt så dyr. En annan inte helt lysande egenskap, framför allt nu på vintern är att den är såphal om man har lite snö med sig in på sulorna och lite halvkassa skor. Blir nog ett lårbensbrott snart.....
Om det står "garageklinker" på beskrivningen så borde du reklamera. Det är ju jätteviktigt med frostbeständig, vattentålig, och sträv klinker till ett garage.
 
Hemmakatten skrev:
Om det står "garageklinker" på beskrivningen så borde du reklamera. Det är ju jätteviktigt med frostbeständig, vattentålig, och sträv klinker till ett garage.
Jag fingrade lite på Biltemas granitklinkers som hastigast igår, den kändes rätt slät och blank.
 
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Såhär blev mitt garagegolv med byggmax klinkers.
har lagt 2 komponent epoxy fog från lip.
 
  • Gilla
nochl och 12 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.