miksil skrev:
Slår vad om att du kommer att få ett mail i morgon där de har lagt upp den på sin sida och det kommer att stå att de har 10 i lager.
Givetvis har de inte i lager utan de brukar köra den skrivningen om produkten finns hos deras leverantör.
Stämmer :)
De väntar svar från Visonic och ska återkomma till mig.
Vilka andra i UK säljer Powermaster 10 annars, har letat lite men det verkar svårt? Tänkte att tillbehöret måste ju finnas hos någon annan.
 
M
Suhagg skrev:
Stämmer :)
De väntar svar från Visonic och ska återkomma till mig.
Vilka andra i UK säljer Powermaster 10 annars, har letat lite men det verkar svårt? Tänkte att tillbehöret måste ju finnas hos någon annan.
Powermaster säljs egentligen enbart till installatörer därför är det svårt att hitta så många som vill sälja direkt till privatpersoner
 
miksil skrev:
Powermaster säljs egentligen enbart till installatörer därför är det svårt att hitta så många som vill sälja direkt till privatpersoner
Man kan prova att fylla i detta formuläret http://www.powermaxshop.co.uk/pages/Trade-Application.html för att få ett Trade Account och därmed tillgång till priser och lägga order på PowerMaster hos dom. Det gick igenom för mig så det verkar vara så dom har löst problemet med att inte visa priser offentligt. Jag förstår att Visonic/Tyco vill ha det så här för att skydda larminstallatörernas business.
 
Fattar inte skillnaden på dessa. Är det bara utseendet och pris som skiljer?

Visonic PowerG Door/Window Contact MC-302 PG2

£30.75

PowerG Wireless Magnetic Contact MC-302 PG2 is a fully supervised two-way magnetic contact transmitter, designed primarily for protecting doors and...


cd7fac7eca7c5102b8a130b401b09e5d.image.96x80.JPG


add.jpg
moreinfo.jpg


Visonic Door/Window Wireless Magnetic Contact MC-302E PG2 PowerG

£26.50

PowerG Wireless Magnetic Contact with Wired Input MC-302E PG2 is a fully supervised two-way magnetic contact transmitter, designed primarily for...


6fbc06e03012d6f3cd86f32b20aec8fe.image.79x80.JPG


add.jpg
moreinfo.jpg
 
M
Suhagg skrev:
Fattar inte skillnaden på dessa. Är det bara utseendet och pris som skiljer?

Visonic PowerG Door/Window Contact MC-302 PG2

£30.75

PowerG Wireless Magnetic Contact MC-302 PG2 is a fully supervised two-way magnetic contact transmitter, designed primarily for protecting doors and...


[bild]


[bild]
[bild]


Visonic Door/Window Wireless Magnetic Contact MC-302E PG2 PowerG

£26.50

PowerG Wireless Magnetic Contact with Wired Input MC-302E PG2 is a fully supervised two-way magnetic contact transmitter, designed primarily for...


[bild]


[bild]
[bild]
302E har möjlighet att ha en kabelanslutning, dvs om du har något tillbehör som inte är trådlöst men levererar en NC/NO så kan du koppla in den på 302E och på så sätt få det kopplat till larmet.
 
miksil skrev:
302E har möjlighet att ha en kabelanslutning, dvs om du har något tillbehör som inte är trådlöst men levererar en NC/NO så kan du koppla in den på 302E och på så sätt få det kopplat till larmet.
Tackar. Den med mer funktioner är billigare alltså. Inte så vanligt :)
 
Detta är vad jag tänkt handla

Total Items: 15 Weight: 6.3kgs Amount: £931.30

Sub-Total: £931.30
 
BigR
8 brandvarnare :wow:
 
...och bara en deckare?
 
hek skrev:
...och bara en deckare?
Det ingår 2 st i kittet
 
BigR skrev:
8 brandvarnare :wow:
7st rum och ett förråd i garaget.
 
  • Gilla
hcb och 1 till
  • Laddar…
Tänk på att securitywarehouse visar priserna utan moms, så lägg till 20% för att få totalpris exkl. frakt.
 
berberis skrev:
Tänk på att securitywarehouse visar priserna utan moms, så lägg till 20% för att få totalpris exkl. frakt.
Som tur var hade jag blivit förvarnad om det sedan tidigare.
10.000kr som absoluta maxgräns spräckt så klart, som vanligt när man handlar teknik och verktyg (y)
 
BigR
Vad tar dom för frakten till sverige ?
 
Suhagg skrev:
7st rum och ett förråd i garaget.
Bra tänkt. Det går _snabbt_ när det väl tar sig, och någon eller några minuters kortare tid till larm kan vara avgörande.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.