Är det bara en dosa per skiva går det bra med krysslaser med.
Såvida man inte har fler krysslasrar då förstås :)
 
  • Gilla
dsub
  • Laddar…
Hoho, 6 krysslasers på stativ.... :D
 
Kul att ett inlägg om hålsökare kan resultera i en tråd på mer än en sida. Här är det sannerligen ett aktivt forum..
 
Det är ännu roligare att läsa att det finns någon som tydligen inte lyckas med hole i one, men påstår sig att räkna ut var hålet skall vara på ett mer exakt med hjälp av koordinater. Så att slut resultatet bli bättre.:x
 
Jag har misslyckats med både mäta-räkna och Hole-in-one. Det går om man har talang!
 
cecar33 skrev:
Det är ännu roligare att läsa att det finns någon som tydligen inte lyckas med hole i one, men påstår sig att räkna ut var hålet skall vara på ett mer exakt med hjälp av koordinater. Så att slut resultatet bli bättre.:x
tja, fråga vilken snickare som helst över 50bast hur dom brukade mäta ut hålen. Eller hur du mäter ut hålen till RiR i badrummet ;)
 
Jag mäter ut mina hål. Det brukar passa. Jag har ingen hålsökare, men tvivlar på att det skulle bli så mycket bättre. Snabbare? Säkert, men inte bättre.
 
Fred vom Jupiter skrev:
Jag har misslyckats med både mäta-räkna och Hole-in-one. Det går om man har talang!
Att misslyckas?
 
Ketchup går lika bra som läppstift och ger en gladare fru.
 
  • Gilla
Blindnit
  • Laddar…
Frun har inte ens läpp stift! Jag har lånat en hålsökare nu så slipper jag köra med ketchup..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.