Behöver en helintegrerat som inte kostar multum
Vad rekommenderar ni?

Kan bara själv tillägga att vi hade en Whirlpool innan. Fungerade inget vidare!
Nu har vi en Siemens som är perfekt.

Frågan är vad välja till det nya (beg) huset?
 
Jag ska skriva till elon och fråga om hur det fungerar. Via mail. Blir intressant.
 
lägger man upp köpet via GE money bank hos tex Elon eller gränsbygden (de jag kollat upp, kostar 95 kr) så får man 5 års försäkring. Att inte ta det med tanke på den marginella kostnaden (man kan välja att betala av hela fakturan med en gång) tycker jag låter dumt. Särskilt när man läser om så många som får problem efter 3-5 år.
 
  • Gilla
Atom
  • Laddar…
Felde skrev:
lägger man upp köpet via GE money bank hos tex Elon eller gränsbygden (de jag kollat upp, kostar 95 kr) så får man 5 års försäkring. Att inte ta det med tanke på den marginella kostnaden (man kan välja att betala av hela fakturan med en gång) tycker jag låter dumt. Särskilt när man läser om så många som får problem efter 3-5 år.
Verkligen bra tips!
 
Jag är i samma sits och har siktat in mig på en Cylinda som kostar 5500 kr på Elon. De ger 5 års garanti på den och jag har hört att Cylinda är bra på diskmaskiner (ungefär som att Miele gör bra tvättmaskiner och Whirlpool gör bra mikrougnar, man kan inte vara bäst på allt).
 
Vi har haft Cylinda förr. Både disk som tvättmaskin. Krånglade inte under 5 år vi haft den.
Vilken modell kollade du på?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.