När vi kollade runt bland olika hustillverkare och tog in offerter så gjorde jag klart för hustillverkarna att det råder en konkurrenssituation dem emellan, eftersom vi redan har en tomt. Alltså min erfarenhet är att det är en fördel med att ha en egen tomt. Vill de sälja ett hus till mig så måste de göra ett bra pris. Annars är det bara att välja en annan tillverkare som prutar mer än de andra. Pressa dem! De har marginaler!
 
Hej,
Vi hamnade runt 2 milj inkl garage för Lapplihus Havstjädern 166. Då var det en del eget arbete så NF och utan garage bör det ha hamnat runt 2 milj utan tomt. Kanonfina hus dessutom.
 
Myresjöhus, Harmoni 1 ½ plans hamnar kring 1,8 milj. Går att göra större, finns som 153 kvm och upp mot 173 kvm. Bilder på huset hittar du på deras hemsida, finns som visningshus och därför mååånga bilder.
Har själv varit inne i visninghuset i Malmö, väldigt fint och hyffsat bra planerat. Det finns alltid grejjer men vill ändra p, göra större, göra mindre etc som tur är så är de väldigt flexibla upplever jag det som.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.