R
Ja har köpt hus just. Runt micron säger säljaren att de troligen ska sitta en ram, alternativt en lucka. Nån som vet var man kan hitta en ram i rostfritt för detta som täcker döutrymmet?
 
Roland112 skrev:
Ja har köpt hus just. Runt micron säger säljaren att de troligen ska sitta en ram, alternativt en lucka. Nån som vet var man kan hitta en ram i rostfritt för detta som täcker döutrymmet?
Inbyggnadsram är det du söker. Det finns som tillbehör till vissa mikrovågsugnar.
 
R
Ok, vem säljer dem tro?
 
De som gör den micron. Vad är det för märke? Kontakta en återförsäljare av det märket, eller generalagenten.
 
Den ingick när jag köpte min. Fast det är en inbyggnadsmicro, den ser förjäklig ut, utan ramen.
Det är inte så att husägaren snålat och köpt en vanlig micro och ställt i utrymmet?
Isf borde lokala plåtis kunna fixa till en ram mot lagom ersättning
 
corre skrev:
Den ingick när jag köpte min. Fast det är en inbyggnadsmicro, den ser förjäklig ut, utan ramen.
Det är inte så att husägaren snålat och köpt en vanlig micro och ställt i utrymmet?
Isf borde lokala plåtis kunna fixa till en ram mot lagom ersättning
Tro mig, det finns ramar till många "vanliga" microvågsugnar. Har självt sålt sådana i ett tidigare liv.
 
R
Okej men nu har jag sökt runt på google men inte hittat en enda som säljer inbyggnadsramar. Måste man gå till typ elgiganten o köpa över disk eller vad?
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.