Fussball-spel!
 
Först förstod jag inte varför alla vurmade så för high tech-hifi, hightech-big screen mm. till en mancave. Men sen insåg jag att den, manbondinglåten nummer ett, kommit i HQ-version på Youtube. http://m.youtube.com/watch?v=FixFjBfyBic
 
  • Gilla
JoakimJohansson
  • Laddar…
Antingen så är jag ovanligt lyckligt gift eller så är jag bara korkad som inte förstår det här med "mancave".

Hos oss är det min fru som tjatar mest om att vi borde bygga ut huset för att få ett riktigt biorum och köpa riktiga verktygstavlor till garaget. Det enda som hon inte riktigt förstår sig på är varför man skulle ha ett rum avsett för bilbana och modelljärnväg men med tanke på att vi har två små barn så är det bara en tidsfråga innan vi är 3 mot 1 i den frågan... :p
 
Jag är också lyckligt gift och det här är såklart bara på skoj. Leka lite med stereotyper och fördomar sådär.

En rejäl packe med gamla årgångar av Fantomen och Agent X9 är aldrig fel.
 
AnneFi
Man behöver väl inte vara olycklig för att vilja ha ett eget rum med sina egna intressen eller?
 
  • Gilla
Specialbrew
  • Laddar…
@ItIsJimCarrey: A vagina is the ultimate man cave.

Från Jim Carreys Twitter konto igår.
 
Lolle skrev:
Drömmen är att göra om ett förråd på 60 kvm som ligger bredvid biorummet till lite av en mancave också. Där vill jag ha tv spel med rallystolar och rattar, biljardbord mm.
Angående rattar kan jag rekommendera Fanatecs csr elite till PC,xbox och Playstation. Csw är en värre modell med utbytbara rattar men fungerar bara på PC. De säljer även pedaler där clubsport modellen är bäst. Dock finns det hydrauliska pedaler av andra tillverkare. Ett Fanatec kit går på ca 8-9000kr för ratt, pedaler och växelspakar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.