Som vi misstänkte var det utförsäljning av ett parti maskiner som är utgående.
Ingen definitivt bestämmt ang min order än...

Låter som det tog slut och dom hade ingen spärr i webshoppen på antal maskiner på kampanjen :/
 
P
Fick idag Fakturan ifrån GP och det enda som fanns med var en jacka!(lantbrevbäraren har inte kommit med paketet än ) endå beställde jag (Hitachi sågen) bara några minuter efter att Nimjaneb postat inlägget.. :thumbdown:
 
Intressant. Jag har redan betalt (kortbet). Har inte hört ett smack mer än ett brev med kundnr. Beställde Hitachin.
 
P
kan oxå nämmna att sågen fanns inte ens med på fakturan!:thumbdown: bara att tröjorna som jag beställde "finns tyvärr inte"!
 
Mig ringde dom och meddelade att tyvärr är sammsugarna slut och den är utgående och dom får inte in några fler.

Grymt besviken.....
 
Låter som ett seriöst företag....
 
Info från Gärdin & Persson AB landade nyss.
Tyvärr så mailades alla CC och inte BCC :(
29 pers som beställt någon vara och fått leverans än

Hoppas att jul- och nyårshelgen varit bra för er! Vi passade på att vila upp oss ordentligt i helgerna och med facit i hand så kom det att orsaka en del jobb för oss. Under helgen ramlade det in ett antal väldigt låga priser på utgående produkter - det är lite därför jag skriver till er nu.
Vi har resonerat lite om hur vi ska hantera detta och har beslutat att vi ska försöka lösa allas beställningar enligt lagda order.
Vi kan komma att få lite problem med de order som betalats med kontokort eftersom pengarna går tillbaka till ditt konto efter en viss tid om vi inte manuellt går in och förlänger tiden. Ni som råkat ut för det kommer att kontaktas via telefon eller e-post och kommer att erbjudas möjligheten till fakturabetalning vilket dock kräver att ni godkänner att vi gör en kreditupplysning.


Fraktkostnaden kan komma att variera lite beroende på antal artiklar i varukorgen, den totala fraktkostnaden framgår dock på leveransbekräftelsen.

Det har strulat en del för er och även för oss men jag hoppas att det fantastiska priset väl ger er plåster på såren.

Det kan ta ytterligare någon vecka innan vi kan leverera din beställning eftersom lagret är tomt och eftersom artikeln utgått ur vårt sortiment. Ni kommer att aviseras via e-post när leverans sker från vårt lager!

Återigen beklagar vi strulet och hoppas att ni känner er välkomna tillbaka till vår e-butik.


Vänliga hälsningar Per Danielsson, Gärdin & Persson AB

Har du frågor om denna order kan du ringa mig direkt på telefon
 
Redigerat:
corre skrev:
Info från Gärdin & Persson AB landade nyss.
Tyvärr så mailades alla CC och inte BCC :(
29 pers som beställt någon vara och fått leverans än
Det låter ju bra för er.... Antar att det inte längre gick att ta hem min dammsugare :thumbdown:
 
Snyggt skött verkar det som från företagets sida. Internet är ett mäktigt marknadsföringsverktyg :).
 
Ja, det må jag säga var bra skött! Jag kände inte till företaget innan, men efter att ha läst det mailet kommer jag definitivt att ha dem i åtanke nästa gång jag känner shoppingsug!
 
Undrar om jag ska ha dåligt samvete gentemot företaget eller alla BH medlemmar som jag tipsade i detta fallet.:confused:
 
Nimajneb skrev:
Undrar om jag ska ha dåligt samvete gentemot företaget eller alla BH medlemmar som jag tipsade i detta fallet.:confused:
Jag tror det blir svårt att få kickback för kundrekryteringen ;)
 
trattalask
Fast jag beställde iofs innan det dök upp i denna tråden, så allt ska du inte ha dåligt samvete för. ;)
Men värt att notera är att det fortfarande går att beställa gcm 800s. Kanske lite dumt om den nu är utgående och slut på lager.
 
Tjohooo! Fick just ett SMS som meddelade att ett paket från Gärdin-Persson finns för uthämtning (y) Cirkelsåg, here I come!! :wow:
 
Åå, Grattis!
Jag har ännu inte hört om det är någon på gång till mig :/
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.