Hej
till båten söker jag en häll med bara en zon, ca 30x30cm för inbyggnad

nån som har tips!
 
Jula har en variant. Jag vet inte hur bra den passar för inbyggnad dock. Är det för 230 V eller söker du något för klenspänning?
 
Den har jag sett och hittar jag inget annat blir det nog den.
Den är nog inte vidare bra att bygga in.
är 220v jag är ute efter. Kommer ha en gasolplatta också.
 
Mikael_L
På lidl såg jag något liknande Julas. Du kan ju även kika på den, om den verkar vettigare att bygga om lite för infällning.
Sen är det ju jobbigt med Lidl, inga prylar har dom som fast sortiment, så bara för att jag såg en induktionsplatta för någon månad sen så finns det kanske inga att köpa idag.

Jag var iaf nära att slå till, jag tänkte som en bra-att-ha-platta att dra ut på uteplatsen vid behov.


IKEA har en med två kokzoner ...
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30237138/
 
Redigerat:
Kolla på Mediamarkt. De brukar ha rätt stort sortiment. Hittar iofs inget på webben, men tror utbudet är större i butiken.
 
Tack för tipsen men det måste vara inbyggnadshäll.
julas går inte att bygga in men får vara reservplan.
 
Det verkar finnas några produkter riktade till USA, Latinamerika och China, men Europa verkar inte vara en marknad för dessa...

Provade att bild-Googla på induction cooktop, hittade då några som kanske kan vara intressanta, tex
http://www.globalmarket.com/product...ooker-with-cable-control-hl-c30ft-223918.html

Built-in Design Hotpot Induction Cooker with Cable Control HL-C30FT
Model:HL-C30FT
Product Approvals:EMC,PSE,RoHS,CCC, CB,CE, GS,LVD
Capable:UL
Brief Description:Induction cooker power: 1600W~3000W, dimension: 320x320x100mm, high quality, high power, cable control, fashion and popular style, multiple functions
With Accessories or Not:No
Voltage:220-240, 50Hz
Burner Number:1PCS
Body Materials:pVC
Installation:Built-in

Hur du sen skall beställa och få hem... Det är en annan fråga....
Och så var det sådant som CE och S märkning...
 
D
styrman1 skrev:
Tack för tipsen men det måste vara inbyggnadshäll.
julas går inte att bygga in men får vara reservplan.
Jo, men om du nu skall ha en reservplan, så måste väl Kjell&Co's variant vara bättre för inbyggnad? 100:- billigare och en slät ovansida med raka kanter så att du kan såga ur en skiva och ställa hällen på en nedsänkt skiva (om det låter sig göras tekniskt och mekaniskt).
 
Ska kolla den så klart
 
Den från global marketing gillade jag men vill nog inte lägga tid på att beställa från utlandet. Tack för tipset dock, kul att se att det finns iaf.
 
Nu har jag hittat en för 2300kr
lite dyrt kanske
 
styrman1 skrev:
Nu har jag hittat en för 2300kr
lite dyrt kanske
Hej!

Vart har du hittat denna spishäll? Letar efter precis samma sak, en 1zon's häll till skåp på 40 cm.. Hoppas på svar!!

Allt gott,
Mimmi
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.