Hej.

Någon som sitter på en bra projektmall för lösvirke? Något slags dokument där de olika momenten är fördefinierade och några "milestones" finns definierade. Något som är bra för en nybyggare att använda sig av, så man inte missar vissa moment m.m.

/Kanske lösvirkesbyggare snart
 
En fråga ,

Är det allt ovan platta?
 
Allt inklusive platta :) Men en med ovan platta fungerar också, kan komplettera den själv.
 
Är det både momenten och materialet då vill speca upp?
 
Fruppe skrev:
Är det både momenten och materialet då vill speca upp?
Ja det är det...
 
Tror jag har nån liggandes på datorn , ska försöka hitta den i helgen ...
 
  • Gilla
tronen
  • Laddar…
Fruppe skrev:
Tror jag har nån liggandes på datorn , ska försöka hitta den i helgen ...
Det vore uppskattat :)
 
Hej,
hittade ni nån projektmall och är det något även jag skulle kunna få ta del av?
 
bjolo360 skrev:
Hej,
hittade ni nån projektmall och är det något även jag skulle kunna få ta del av?
Tyvärr inte ännu. Har du någon? :) Tycker det är konstigt om det inte finns någon på detta forum som sitter på en mall, borde vara ett ganska vanligt dokument för oss äventyrssugna husbyggare! :)
 
finns väl en på fiskarheden hur dom gör med sina hus någon snabbspolad film eller vad det var, kanske bara det var bilder kommer inte riktigt ihåg...
 
mångstekta skrev:
finns väl en på fiskarheden hur dom gör med sina hus någon snabbspolad film eller vad det var, kanske bara det var bilder kommer inte riktigt ihåg...
Ska ta en titt på det! :) Tack för tipset!
 
lasse63 skrev:
Kan det här vara något. www.byggbeskrivningar.se . www.traguiden.se.
Lasse
Nu börjar tråden ta fart, tack. Ser bra ut efter snabb titt på dom :) Supertack!
 
Men det skulle vara trevligt med en Excel eller Word dokument som kan användas för projektplanering. Någon som ligger på en sådan!?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.