Zixten skrev:
Om du vill mäta spänning kan du använda en sådan här
[bild]
Jag lånade ut en så'n till snickaren en gång, men den dög inte alls.

Det gick inte att mäta träfas med den sa han, det fattades en sladd.

Typiskt hantverkare, inget annat än det dyraste duger!
 
KnockOnWood skrev:
Jag lånade ut en så'n till snickaren en gång, men den dög inte alls.

Det gick inte att mäta träfas med den sa han, det fattades en sladd.

Typiskt hantverkare, inget annat än det dyraste duger!
Men självklart, skall man mäta träfas måste man ha en sladd, ungefär som den här
hb33.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Allan Sladd är ju en berömd rallyåkare men det är OT tråden handlar ju om golvvärme väl? förstår inte att det ska vara så svårt att hålla sej till ämnet :rolleyes:
 
obba skrev:
va sa jag nu som va fel då? jag har väl för f-n aldrig sagt att jag vill stjälpa dig eller nån annan. en ursäkt skulle kanske sitta på sin plats nu...
Nej, nej, det var inte jag som skulle stjälpa. Det var elektrikern som skulle sitta och stjälpa jord på kabeln, med du kanske trodde att han skulle stå?
 
Redigerat:
Zixten skrev:
Men självklart, skall man mäta träfas måste man ha en sladd, ungefär som den här
[bild]
This is a sladd imgres.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
, vad som väntar nu är väll att undertecknad får sig en skrapa.
 
Men på engelska heter det väl chord? chord.jpg
 
Hene skrev:
Men på engelska heter det väl chord?[bild]
Klurig rebus, men strängt taget så greppar han det eller så har hene missat att igenteligen jobbar A-lla på ackord.

Eller vem har missat vad och hur blev det så här.
 
Redigerat:
Tur man spelar tvärflöjt för där finns inga ackord. Strömlöst är det också. Dock svårt att lira rock...
 
Fjelie 17 skrev:
Tur man spelar tvärflöjt för där finns inga ackord. Strömlöst är det också. Dock svårt att lira rock...
Ack-ord?

O ve, o ve
Oj oj oj, jag säger då det
Voine, voine, voine
Oh kära hjärtanes då
 
  • Gilla
GullanH
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
Ack-ord?

O ve, o ve
Oj oj oj, jag säger då det
Voine, voine, voine
Oh kära hjärtanes då
? ? ? yellow_guy_crying_hr.jpg
 
Ack-ord=inga ord? Då förstår jag varför jag inte kan sjunga och spela flöjt samtidigt. Vad man lär sig mycket nuförtiden.
 
Hemmakatten
"Ack, Värmland du sköna" ska det vara. Det är där kabeln las så det blev varmt och skönt. Om det nu inte är LAS som menas, för då kan också diskussionerna gå varma.
 
Hemmakatten skrev:
"Ack, Värmland du sköna" ska det vara. Det är där kabeln las så det blev varmt och skönt. Om det nu inte är LAS som menas, för då kan också diskussionerna gå varma.
Det är väl Las Vegas du menar?

http://www.youtube.com/watch?v=uPuKoqu6kMk


Om man inte orkar vara så "klimatsmart" kan man väl i alla fall vara EL VIS :surprised:
 
KnockOnWood skrev:
Det är väl Las Vegas du menar?

[länk]


Om man inte orkar vara så "klimatsmart" kan man väl i alla fall vara EL VIS :surprised:
Allting är OK bara man inte är på Kann-elen och dessutom är Perjodare, att vara på Lyset är lämpligt om Led-stång saknas i trapphuset som numera ligger utmed tomten.
 
Varför?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.