Status
Tråden går ej att kommentera.
Thomas Lundquist
Hemmapularna har länge åtrått vår klädsel, gravida kvinnor likaså.
Att MC-gäng har velat vara lika fräna som oss "OH" har vi vetat länge.

Men nu är vi populärare än någonsin.

Både rånare och snutar agerar i stridsmundering "blåställ" .
Att vi OH får gå runt med kniv vet jag men snart kanske med "picka" också :).

/
OH
OriginalHantverkare :).
 
Redigerat:
Det är väl en naturlig utveckling att rånare tar till sig vad hantverkare alltid har sysslat med, eller vad menar du?
 
  • Gilla
PCLarsson och 1 till
  • Laddar…
Sigsauer blir alltså nästa grej man måste ha på snckarbyxan, å dom som e tunga redan som det är ;) och då är jag ingen OH heller utan en HP :p så jag har en mängd annat ovidkommande att släpa på också
 
Thomas Lundquist
Hur tänker du när det springer fram ett flertal byggare (snutar) och skjuter folk i pallet?
Är det en naturlig utveckling som poliser tar sig till vad hantverkare alltid har sysslat med, eller vad menar du?
 
Thomas Lundquist skrev:
Hur tänker du när det springer fram ett flertal byggare (snutar) och skjuter folk i pallet?
Är det en naturlig utveckling som poliser tar sig till vad hantverkare alltid har sysslat med, eller vad menar du?
Är byggare = snutar ?
 
Thomas Lundquist
Thomas Lundquist
Jan-Å skrev:
Sigsauer blir alltså nästa grej man måste ha på snckarbyxan, å dom som e tunga redan som det är ;) och då är jag ingen OH heller utan en HP :p så jag har en mängd annat ovidkommande att släpa på också
Men då måste du vara en OH. :) Annars gills det inte.:cool:
 
Thomas Lundquist, nu är det dags att du lugnar ner ordentligt.

Det här är ett byggahusforum, och vapenromantik platsar inte här!
 
Korvgubbe
KnockOnWood skrev:
Thomas Lundquist, nu är det dags att du lugnar ner ordentligt.

Det här är ett byggahusforum, och vapenromantik platsar inte här!
Om det inte handlar om spikpistoler förstås... :D
 
OH måste nog vara det fånigaste jag hört, förklara gärna vad som utmärker en OH, man drar ut spik med tänderna? Eller man har ett grymt ögonmått, eller gillar att stå med byxorna nere på offentliga forum?
 
  • Gilla
Nimajneb
  • Laddar…
Thomas Lundquist
Vapenromantik????
Jag beskrev några "yrkesgrupper" som springer runt i våra arbetskläder kow.
Släpp din papparoll och kom inte med påhitt som att jag för en någon som helst vapenromantik.
 
Har hantverkarna blivit så rundmagade nu att dom måste ha mammakläder på sig?
 
Thomas Lundquist
pbengtsson skrev:
OH måste nog vara det fånigaste jag hört, förklara gärna vad som utmärker en OH, man drar ut spik med tänderna? Eller man har ett grymt ögonmått, eller gillar att stå med byxorna nere på offentliga forum?
Klart att det är fånigt, och så var det menat att vara.
Men eftersom ni pappor tar så illa vid er så tystar vi ner det här med OH, haha.
Det var ett skämt där OH står för OrginalHantverkare sen får du tolka det hur du vill i din pyjamas.

Jag själv tolkar det som att det är en som har hantverket som profession.

En sån kille kan slå in en spik med bara händerna och har ett grymt "ögonmått" men brallorna nere har aldrig en OH, haha .Bara kopiorna!
 
  • Gilla
Paul-Staffanstorp
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.