MB77 skrev:
På iPhone är den på engelska.
Menyerna i apparna är inte översatta från engelska till svenska på iOS, bara på Androiden. Tyvärr är det två helt separata översättningar.
 
Per Eskilsson skrev:
Jag kan bekräfta att Byggahus appen är långsammare i iOS än Tapatalkappen första gången den öppnas. Jag har klockat Byggahus appens initiala starttid till 12-16 sekunder medan Tapatalk tar 4 sekunder för att göra samma sak. Jag har påtalat detta för Tapatalk och hoppas det går att snabba upp. Det verkar som om det hämtas något från deras server som gör den initiala starten långsammare.
Nu har jag fått svar från Tapatalk. De säger att den initiala starttiden kommer att förbättras nästa uppgradering. Vi får väl se..
 
Tankar på en windows phone klient?
 
Har en till reflektion. När man trycker på notiserna och hamnar eirekt i en tråd, trycker man då på bakåt-knappen stänger man istället av appen. Min önskan vore om man gick tillbaks till startsidan iställrt som man annars gör. Går det att fixa?
 
Ja, den är irriterande.

Och jag kan fortfarande inte se min profil i BH-appen, vilket fungerar i Tapatalk.
 
_coffe_ skrev:
Har en till reflektion. När man trycker på notiserna och hamnar eirekt i en tråd, trycker man då på bakåt-knappen stänger man istället av appen. Min önskan vore om man gick tillbaks till startsidan iställrt som man annars gör. Går det att fixa?
Så blir det inte för mig. När jag klickar på Close uppe vänstra hörnet i iPhonen så kommer jag till sidan jag var på innan. Kör du Android _coffe_?
 
Bo.Siltberg skrev:
Ja, den är irriterande.

Och jag kan fortfarande inte se min profil i BH-appen, vilket fungerar i Tapatalk.
Funkar din profil från webbläsaren? Prova More > Settings > Reset > Cache i iPhonen och se om det blir bättre då.
 
Ah, nu förstår jag vad du menar. Ja, jag får upp samma fel. Jag kan inte heller klicka på min profil i androiden.
 
Per Eskilsson skrev:
Ah, nu förstår jag vad du menar. Ja, jag får upp samma fel. Jag kan inte heller klicka på min profil i androiden.
Samma här.
 
Japp, jag kör android å senaste version av bh appen
 
Tack för att ni säger till. Jag har rapporterat vidare till Tapatalk. Hoppas det åtgärdas till nästa version.
 
Om jag stänger appen när jag är inne i en tråd så startar den där nästa gång jag öppnar appen. Om jag då trycker bakåt en gång kommer jag inte ut en nivå utan appen avslutas istället. Störande eftersom man då får öppna appen två gånger. Kör Android.
 
BiFuel skrev:
Om jag stänger appen när jag är inne i en tråd så startar den där nästa gång jag öppnar appen. Om jag då trycker bakåt en gång kommer jag inte ut en nivå utan appen avslutas istället. Störande eftersom man då får öppna appen två gånger. Kör Android.
Har samma problem..
 
1) Menar ni Byggahus eller Tapatalk appen eller båda två?
2) Hur gör ni när ni stänger appen. Vad klickar ni på?
 
För min del gäller det byggahus-appen, har aldrig kört eller provat tapatalk.
När jag stänger appen använder jag alltid hemknappen. Det samma gäller när man går via notiser direkt in på en tråd.

Felet är väl att genom att trycka på bakåt-knappen för att gå bakåt en nivå så funkar det om man har tryckt sig vidare in på en tråd. Det funkar dock inte då man startat upp direkt i en tråd då en nivå bakåt var att appen var stängd, om ni fattar vad jag menar :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.