Database error
The Byggahus.se database has encountered a problem.

Så här blir det för mej för 30 sek sen i "Stora missuppfattningstråden" :(
Jag kan öppna andra trådar (dock inte alla) men inte den
 
Detta är definitivt en komplott från forumledningen för att folk ska tvingas att använda BH appen istället. Som läget är just nu så funkar Tapatalk/BH apparna på dom trådar där det inte funkar i browsern.
:)
 
Nimajneb skrev:
Detta är definitivt en komplott från forumledningen för att folk ska tvingas att använda BH appen istället. Som läget är just nu så funkar Tapatalk/BH apparna på dom trådar där det inte funkar i browsern.
:)
Va..??
 
Samma här, trådar jag har inlägg i "existerar inte".
 
Nimajneb skrev:
Detta är definitivt en komplott från forumledningen för att folk ska tvingas att använda BH appen istället. Som läget är just nu så funkar Tapatalk/BH apparna på dom trådar där det inte funkar i browsern.
:)
Med tanke på att allt funkar bra i Tapatalk HD måste jag säga att jag i viss mån betvivlar din konspirationsteori. ;) Jag tror snarare att BH utsatts av en riktad attack från tapatalkkramare, och då ligger nog exempelvis du, jag och kinglolle rätt högt på listan över misstänkta,,, :p
 
Alfredo skrev:
Med tanke på att allt funkar bra i Tapatalk HD måste jag säga att jag i viss mån betvivlar din konspirationsteori. ;) Jag tror snarare att BH utsatts av en riktad attack från tapatalkkramare, och då ligger nog exempelvis du, jag och kinglolle rätt högt på listan över misstänkta,,, :p
Nu ska du inte komma här o sabba när jag lägger ut mina rökridåer:D
 
Nimajneb skrev:
Nu ska du inte komma här o sabba när jag lägger ut mina rökridåer:D
Sorry... :surprised:;)
 
Ska ni blanda in hederliga, oskyldiga medborgare också?

Jag är fullt upptagen med att gömma mig i soffan och läsa det lilla som händer på Byggahus en såhär slö dag. Så det är skönt att Tapatalk rullar på ostört i alla fall :)
 
  • Gilla
Himmapularen
  • Laddar…
kinglolle skrev:
Ska ni blanda in hederliga, oskyldiga medborgare också?
Hederliga? Jag som fått för mig att du var jurist... ;)
 
Alfredo skrev:
Hederliga? Jag som fått för mig att du var jurist... ;)
Du vet att förtal är åtalbart i detta land? ;)

Du har tur att jag inte förråder en Modokamrat!
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Som inloggad kan jag inte öppna en del trådar som jag har svarat i :(
Har prövat både FF och IE
 
Mikael_L
Tex tråden i eldelen om att hjälpa hempulare kan jag inte öppna, resultat:
"Database error
The Byggahus.se database has encountered a problem."

Och lite mer text.

Loggar jag ur forumet kan jag dock gå in i tråden.
(Det kändes nästan lite konstigt att logga ut, minns inte när jag senast tryckte på den "knappen" ;))
 
Databasservern kraschade igår förmiddag. Vi fick en blåskärm och lyckades starta om servern hjälpligt. Tydligen uppstod vissa fel och vi tittar på det så snart vi kan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.