Led-stänger satte jag i min trapp. Blev mörkt. Så jag gillar inte led-belysning. Har en halogenbelysning ute, lyser upp hela tomten. Med säck och allt.
 
Mell skrev:
Led-stänger satte jag i min trapp. Blev mörkt. Så jag gillar inte led-belysning. Har en halogenbelysning ute, lyser upp hela tomten. Med säck och allt.
Dom som har LEDerhanskar fattar det mesta, men är dom upplysta? tveksamt
 
Det är min åsikt att läderhandskar är lysande så här års. Stövlar från Jula är inte dumt det heller.
 
Mell skrev:
Led-stänger satte jag i min trapp. Blev mörkt. Så jag gillar inte led-belysning. Har en halogenbelysning ute, lyser upp hela tomten. Med säck och allt.
På tal om fyrverkerier på midsommar så har jag en bekant som brukar lägga ut en till hälften skalad banan under en sten norr om huset när det är fullmåne och samtidigt sjunga helan går.
Fast han har ju helt missuppfattat det hela, det är ju en halv skalad lök man skall lägga på en sten söder om huset vid solförmörkelsen samtidigt som man läser upp dikter som man skrivit själv...
 
Varför måste alla attackera MIG? Två fil och en limpa tack.
 
DrBosa skrev:
Två fil och en limpa tack.
Det heter filar i plural och för övrigt är det farligt att röka!
 
Alfredo skrev:
Det heter filar i plural och för övrigt är det farligt att röka!
Han satt ju på kåken alltså: två filar i samma lipa.
Det är farligt att leva också, man kan dö av det!
 
LGG-01 skrev:
Han satt ju på kåken alltså:
Det borde jag ha fattat. Det här är ju ändå Byggahus. Klart han satt kåken men hur ska två filar hjälpa honom att komma ner? Han borde väl få en stege!
 
Alfredo skrev:
Det borde jag ha fattat. Det här är ju ändå Byggahus. Klart han satt kåken men hur ska två filar hjälpa honom att komma ner? Han borde väl få en stege!
Enkelt: Han får fila ner sig sen möter han tomten, om du frågar MIG, sen beror det på hur många PLAN han har.
 
Redigerat:
LGG-01 skrev:
Enkelt: Han får fila ner sig sen möter han tomten, om du frågar MIG, sen beror det på hur många PLAN han har.
För Sickan räckte det med en plan.

Men han satt ju inte inne så ofta. Han var nog smartare än DrBosa...


För övrigt heter det en fil, flera filer.
De vanligaste filerna är textfiler och bildfiler
15892d1207686228-byta-namn-pa-bildfiler-i-aperture-aperture.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ha, ha, ha, ha, ha...tack för dagens asgarv
 
Nä nu djä... Hon skrattar åt oss. Det här blir inte roligt! :mad:;)
 
LGG-01 skrev:
Enkelt: Han får fila ner sig sen möter han tomten, om du frågar MIG, sen beror det på hur många PLAN han har.
MIG?? är du svetsare? Men en svetsare har väl inte råd med så värst många plan. Står dina på bromma?
 
Är det en plan tomt det gäller för det första? Och vad säger detaljplanen? Byggnadslov vore nog aktuellt. Eller är det ett svartbygge vi talar om? :rolleyes:
 
textfil? det är en sån man har när man filar på en text alltså? ja det var ju bra att veta men har inte nåt med TS fråga att göra så posta det i OT-tråden istället, här diskuterar vi skillnaden mellan sportlov och bygglov, eller om det var rivningslov? och altaner samt läderhandskar.
Personligen avskyr jag lovikavantar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.