Jag kan.
 
Jag kan inte....får bara ett felmedelande.
Som sagt, jag kan öppna alla andra trådar.
 
Skumt, jag kan också öppna. Det har inget att göra med att det är väldigt mycket bilder i och din uppkoppling kanske är svajig eller nåt?
 
Nej. Jag kunde öppna den för en stund sedan.

Jag får:
Database error
The Byggahus.se database has encountered a problem.
 
Okej, jag skickar det vidare till teknikansvariga men det är ju trots allt nyårsafton så det kan dröja ett tag innan du får hjälp, hoppas du har överseende med det ButterflyRacing.
 
Verkar vara problem med fler trådar men inte för alla medlemmar..

Database error
The Byggahus.se database has encountered a problem.

Please try the following:
  • Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
  • Open the www.byggahus.se home page, then try to open another page.
  • Click the Back button to try another link.
The www.byggahus.se forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.
We apologise for any inconvenience.
jag kan tex inte läsa http://www.byggahus.se/forum/vatten...rkulation-vvc-ar-det-korrrekt-kopplat-sa.html
 
Prova att uppdatera.
 
jag kommer åt den.
 
Hade problemet med en del trådar redan i förmiddags.
 
Även startat om webläsaren, samma felmedelande.

Men däremot är det inga problem med TapatalkHD, vilken tur då att inte Tapatalk stängs av i morgon :)
 
Hemmakatten
Dalbotös skrev:
Okej, jag skickar det vidare till teknikansvariga men det är ju trots allt nyårsafton så det kan dröja ett tag innan du får hjälp, hoppas du har överseende med det ButterflyRacing.
Nyårsafton??! Javisst ja, maken påminde mig nyss. Vi har haft gäster i 10 dagar, mycket trevliga sådana, med god mat, dryck och sällskap. Men just nu är vi själva - och inga nyårsfester på g - och det är så skönt... Ända tills maken undrar lite försynt hur det blir med middag och supé och "vill du ha duschen före mig?" och drinkar och klädkod för kvällen och nyårschampagne och NÄR allt detta skall börja. Känner att jag nu måste göra ett djupdyk i både frysen (lite löjrom tror jag bestämt finns där) och duschen och garderoben..... Gott Nytt År önskar jag er alla!!
 
jag kommer åt alla trådar utom dom jag själv startat.
loggar jag ut kommer jag åt dom men kan givetvis inte svara.

Gott nytt på er!
 
kickassford skrev:
jag kommer åt alla trådar utom dom jag själv startat.
loggar jag ut kommer jag åt dom men kan givetvis inte svara.

Gott nytt på er!



Ja...det verkar som det är fallet för mej också....förutom den här tråden.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.