Köks-, badrums- och fönster tillverkare brukar ha erbjudanden med 20-30 % rabatt under vissa perioder. Det är ju lite svårt att hålla sig ajour med allt. Vore det inte en bra idé att ha en "topic" med detta, där de som stöter på några bra erbjudanden skriver in detta (kanske redan finns !??). Bl.a. hittade jag ett erbjudande från en fönster tillverkare för ett tag sedan, men kan inte hitta tillbaka dit. De hade 25 % rabatt på beställningar fram till 31 januari om jag minns rätt. Någon som kan hjälpa mig på spåret ??
 
Vänta till Faringe Såg har sin årliga kampanj på Traryds fönster. Upp till 33 procent på listpris. Bra fönster, bra priser.
 
Mycket fiffig idé! Ju billigare desto bättre!
 
MathiasS; Har du någon aning om när de brukar ha sin årliga kampanj ?
 
Pasi skrev:
MathiasS; Har du någon aning om när de brukar ha sin årliga kampanj ?
Jag vill minnas att jag köpte mina fönster i februari förra året. Leverans i april/maj.
 
Perfekt ! Just sånt man vill se !
Tyvärr så är det ju en bit till Malmö och badrumsinredning ligger lite långt fram i tiden för oss ....... :'(
 
Om du ska köpa fönster till ett helt hus tror jag inte att du har så mycket hjälp av dessa kampanjer. Skicka i stället ut offerter till så många byggvaruhus som möjligt och se vem som kan gå lägst. Det blir nog billigast så. Det blir nog garanterat inte Bygg-Ole i alla fall. ;)

mvh
David
 
Det beror nog på....

En servicekille från Traryd som var här och justerade ett gångjärn konstaterade att Faringen antagligen hade 35% på listpris. Mao stoppar man 2-3 procent i fickan. Sådan verksamhet går inte runt om man inte säljer extremt stora volymer (vilket man gör under sin kampanj). Jag är tveksam till att man hittar speciellt mycket bättre priser än vid dylika kampanjer. Jo, om kampanjen säger 25% på list så går det förstås....:)
 
Nu börjar faktiskt Faringes kampanj snart (16 februari):

www.faringe.se

Det är onekligen rätt bra priser.

 
Finns det någonstans någon som känner till rea rea priser på Golv (trä, laminat etc), även s k 2 sort. ???
 
BESKT skrev:
Finns det någonstans någon som känner till rea rea priser på Golv (trä, laminat etc), även s k 2 sort. ???
http://www.yostrading.se/ annonserar ofta om "superpriser". Hur det verkligen står sig i jämförelse med tex byggvaruhusens kampanjer vet jag inte. Värt ett besök kanske. Byggmax är ju billiga också.
 
Ett annat tips är att Mellby garage just nu säljs med 10 % rabatt (till den 28 feb) och sedan är det 5 % rabatt fram till 15 april om jag inte missminner mig. Det blir några kronor i alla fall.
 
I dagens GP hade Byggmax en annons om att de byter ut sina
slipbara 15 mm trägolv mot clickgolv och säljer ut:

Trägolv bok 179 kr/m2, andra träslag 189 kr/m2.

/ama
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.