Tack för tipset! Var omväg att köpa pz bits från USA men nu får det bli Classe. :)
 
K-Rauta i Bromma säljer nu Bosch vertikalskärare med 70% rabatt, dvs för ca 850 kr om jag minns rätt.
 
Om det är en Bosch AVR 1100 kan jag rekommendera den. Jag köpte själv en sådan för något år sedan på just K-Rauta i Bromma (betalade 1200 om jag minns rätt), och den har funkat otroligt bra.
 
Besökte Swedoldagarna i Solletuna igår och köpte en Facom hylsnyckelsats. Ord pris för den gamla modellen ca 1500kr +moms, den nya med spärrskaft där man även kan "skruva på skaftet" hade de intropris om drygt 550kr +moms på!

Skall dock tilläggas att det är en 1/4" sats på 38 delar där 22 är bits, ett spärrskaft, en mejsel, två förlängare och en "knut" så det är otroligt dyrt för en sådan liten sats, men otroligt billigt för att vara en Facom. :)
 
Beijer: Bosch GCM 8 S (SJ om du har tur) inkl BTA2500 för 3995:- inkl moms. Sista dagen i morgon.
 
Kanske på gränsen till OT men Conrad har fri frakt till och med måndag.
 
Ni som vill ha Festool lite billigare samt div. erbjudande så glöm hota checka in på Theofils kommande veckan.
 
End skrev:
Ni som vill ha Festool lite billigare samt div. erbjudande så glöm hota checka in på Theofils kommande veckan.
Och som också diskuterat i forumet, ännu mycket billigare ser det ut att vara på Axminster.

--- Mats ---
 
Jo självklart är import billigare. Om jag förstått deras reklamblad rätt så får man verktygslådan SYS TB-1 om man handlar för minst 1500 kr och en värdecheck på 500 kr (625 inkl moms) om man handlar för 3000. Så om man behöver just en verktygslåda och något annat blir det helt ok pris.
 
Jag var inom K-Rauta i Halmstad igår. De hade börjat med lite rea. En hel del Ryobi maskiner. Men även några Makita kitt, DK1445. Enligt prislappen så var normalpris 6995kr & nu med 30% rabatt, 4896kr.

DK1445 kittet ska innehålla:
•Makita BDF440 Borrskruvdragare
•Makita BTD133 Slagskruvdragare
•Makita DC18RA 14,4-18V Batteriladdare
•2st Makita BL1430 14,4V 3,0Ah Li-ion Batteri
•Väska
 
  • Gilla
glimglam
  • Laddar…
Krauta i Växjö hade bl a

Motorsåg Ryobi RCS353CA för 499kr (1990)
Vinkelskruvdragare Ryobi One+ 175kr (629)
Avståndsmätare Ryobi 499kr (2399)

Och en hel del Bosch och Makita.
 
Tänk på att Krauta behöver 25-30% rabatt för att dom ska ligga på en vettig nivå. Väldigt höga ordinare priser. Jämför på prisjakt.se så märker ni.
 
Mikael_L
Den här lödstationen tror jag är en vettig pryl och väl värd sina pengar för den som vill ha lödstation, men kommer använda den relativt sällan i hobbybruk.
http://www.kjell.com/sortiment/el/verktyg/lodning/lodkolvar/analog-lodstation-48w-p40065
Just nu för 119 pengar ... :cool:
2-3 paket kaffe, kan det kallas kaffepengar? ;)

Själv har jag dock en betydligt bättre, en proffsmaskin egentligen. Helt onödigt för mitt lilla bruk. Skulle jag inte äga någon hade jag troligen varit på väg mot Kjell nu. :)
Glöm inte att kolla på hemsidan om ditt lokala Kjell har den hemma, verkar vara beställningsvara på många butiker.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.