Hej!

Bauhaus har just nu en Ryobi EMS-2026 för 2690:- Är det någons som har provat den?

Har ingen känsla för Ryobi som märke. 2700 är ungefär så mycket som jag kan tänka mig att lägga på en sådan såg. Har inga större planer än att kapa lister, bygga en altan plus lite till.

Fick jag välja skulle man väl ta en GCM 8S men jag kan inte motivera de extra 1000-1500.

Synpunkter? Andra förslag?
 
H
Har eller är en drive på Dewalt 777 eller om det var 707. Ryobi säger en del är bra men man måste känna på sakerna för att kunna avgöra. Vet dock att någon Bosch kommer jag inte att köpa.
 
Hokanp - vilka hade en Dewalt-drive?
 
H
Kommer dåligt ihåg men tror att det var Ahlsells men om jag kommer ihåg rätt så var bladet från Dewalt så det borde finnas fler som har samma drive. Har man kontakter eller företaget handlar på Ahlsells så brukar man kunna handla där även som privat person med hjälp av ett kontantköp genom företaget.
 
Jag funderade lite på ryobin när jag köpte min gerkap, tittade dock bara på den på bauhaus och ryckte lite i den som hastigast.
Såg väl ganska okej ut och där var inte något jätteglapp i den jag såg på.

Har tyvärr inte mer info än så.
 
Väldigt gammal tråd, men är det någon som har denna? Bauhaus har den för tillfället nedsatt till 1495, och det känns som ett vettigt köp för mig som i dagsläget ska ha den till att kapa lite lister och andra mindre detaljer i lägenhet.
Annars har jag kollat på Metabo KGS216, innan jag såg att denna var nedsatt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.