Enk Projektet skrev:
Ajdå....och jag som körde tvärs över tomten med traktorn igår....kan det innebära problem inför julafton då?...
Den överkörda tomten hämnades och körde över mormor.
http://www.youtube.com/watch?v=4qTwhcJTIvU
 
Barnen får skruv mamma får bits, pappa får spik. Pappa, mamma, alla renoverar. Pappa, mamma, alla renoverar.

Tralla lalla, tralla lalla, la lalla...
 
Många får här, anar smygreklam för Sheepy. Hm, de enda som inte får får är väl - får? Får får lamm, och de får de tacka Bagge för!
 
Många får här, anar smygreklam för Sheepy. Hm, de enda som inte får får är väl - får? Får får lamm, och dem får de tacka Bagge för!
 
Olsin skrev:
Egentligen är det här ingen skillnad mot hur vi gör normalt i forumet, utan det är bara det att nu ska vi göra det med vilje. :rolleyes:
Men nu förstår jag ingenting, allt vi gör här på forumet gör vi ju med vilje så det är ju inget särskilt med denna tråden bara för det. Du måste ha missuppfattat hela forumet, liksom.
 
Som svar till TS skulle jag vilja säga att det går åt ca 32 liter.

Och som svar på föregående talares fråga skulle jag vilja svara Ulan Bator.

Måste nog tillägga att jag reserverar mig för att jag kan ha missuppfattat frågorna helt :surprised:.

Till sist vill jag passa på att fråga.... Av eller på?
 
Jag måste ju vinna här för jag har flugit över Ulan Bator!
För det var väl en tävling eller?
 
P
Svaret på frågan är naturligtvis 42, men jag uppfattade inte frågan.
 
p.lundgren skrev:
Svaret på frågan är naturligtvis 42, men jag uppfattade inte frågan.
Meningen med livet så klart.
 
Skulle inte tråden handla om missuppfattningar eller har jag missuppfattat allt?
 
Är av den definitiva inställningen att Kartago borde förstöras!!!
 
Vad har det med fotboll att göra?
 
  • Gilla
Dalbotant
  • Laddar…
P
Det går inte att förstöra Kakor med fotboll, Cato hade sagt Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Hur gick det med Svenssons radhus som egentligen var ett garage utan bygglov?
 
Olsson hette han väl?


Han gick te rassen för att hämta hjälp.

Inte så smart nu i orostider som urmakaren sa.

All går åt h*****e. Månen är till exempel bara halv.
 
Månen är halv eftersom grabbarna som styr lyset på den har fått stränga förhållningsorder att spara på energin. Men kan man vara säker på att dom inte tänder även den andra halvan när ingen ser?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.