Pannlampa skrev:
Ska komma med ett litet tips som jag själv har, 5st såna här:
[länk]
Staplade på varandra, satt etiketter på dem vit 60, kulör 60, vit 40, kulör 40 och 30/handtvätt. Dessa är 39cm breda och ganska lagom när en är full så är det en full 8kg maskin. Smidigt att slippa ösa ut hela tvättkorgen för att få tag på alla plagg till en tvätt.

På 61cm borde du få in en kattlåda alternativt göra som jag, har själv byggt en liten ställning som dessa står på och kattlådan under.
Eller så sätter man trådbacksystem, t.ex. Elfas trådbackar, dessa finns i bredderna 25, 45, 55 cm.
 
Tack för alla idéer och goda råd!
Det kan funka med tvättpelare och sen tvättkorgar på en bänk eller liknande. Kattlådan måste dock stanna på golvet, jag vill inte ha den närmare ansiktet än nödvändigt :cool:
Jag återkommer med foto när det hela är klart!
 
Ett litet tips om kattlåda förresten. VI har tre katter, tidigare (när vi bara hade 1) så hade vi en vanlig kattlåda. Den kraffsade katten ur sand ur hela tiden. När det kom fler katter så blev det ohållbart. Vi skaffade oss då en stor, hög låda istället, så att katten inte kan kraffsa ur sanden. Fördelen med denna är också att det får plats med mer sand, vi brukar fylla på en hel stor påse sand varje gång vi byter.
Blir lite mindre äckligt då :)
 
  • Gilla
CAF
  • Laddar…
Demmpa skrev:
Eller så sätter man trådbacksystem, t.ex. Elfas trådbackar, dessa finns i bredderna 25, 45, 55 cm.
Så har, eller rättare, kommer jag ha. (y)

Sent from my GT-I9300 using Byggahus
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.