Nu är det enklare än någonsin att ladda upp bilder i forumtrådarna via webbläsaren.

Gör så här:

  1. Klicka på "Infoga bild"-knappen strax ovanför inmatningsformuläret.
    infoga-bild.gif
  2. Klicka på "Välj filer" och leta upp och markera bilder i din dator.
  3. Klicka på "Ladda upp".
    ladda-upp.gif
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Om du vill kan du välja flera filer samtidigt och skriva text mellan bilderna. Jag visar några bilder från förra helgens LAN-fest i Jönköping. :)

IMG_3479.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bild från Dreamhack i Jönköping hall B. Någon hade tagit med sig en fin jordglob.

IMG_3484.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Finalen i dataorpelet League of Legends utspelades mellan Fnatic och Counter Logic Gaming EU. Fnatic vann.

IMG_3470.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

KTH visade att man kan göra glass med hjälp av flytande kväve.

IMG_3476.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Piratpartiet demade 3D-skrivare.

Bilderna får vara i princip hur stora som helst (så länge de inte är tagna med en high-end-systemkamera med de allra allra högsta inställningarna).

Du behöver alltså inte spara om filerna innan du laddar upp dem. Systemet förminskar automatiskt bilderna i samband med uppladdingen.

Testa gärna funktionen i den här tråden om ni känner er osäkra och hojta till om det av någon anledning inte fungerar.
 
Möjligt att bilderna var lätta att ladda upp men förutom 1a bilden så syns inte bilderna på min IPad. :(
 
I Byggahus appen, Tapatalk appen eller Tapatalk HD?
 
Jag ser inte heller mer än första bilden. Använde dock funktionen när jag laddade upp bilder i en egen tråd precis och där ser jag alla bilder...

Google Chrome, Mac OS 10.8.2
 
Ser inte heller bilderna, kör iPhone med byggahus app.
 
Provar ladda upp bilderna på nytt. Jag fick det där felmeddelandet (som egentligen inte är ett felmeddelande) när jag klickade på Skicka svar förra gången. Det kan ha gått fel då. Ser ni dessa bilder?

Visa bilaga 73928
bild 1

ladda-upp.gif
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

bild 2

IMG_3479.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

bild 3

IMG_3484.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

bild 4

IMG_3470.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

bild 5

IMG_3476.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

bild 6
 
jepp
 
Nu syns dom även i Tapatalk HD.
 
Nu funkar det på iPaden också. :)
 
...
 
Tack för snabb feedback. Nu har jag lagat bilderna i första inlägget också så nu syns de även i Byggahus och Tapatalk HD appen. Felet måste ha hängt ihop med felmeddelandet som jag fick när jag postade första gången.
 
Mikael_L
Coolt, besöker du dreamhack Per?
 
Min son Ludvig fick en resa till Dreamhack med mig som present när han fyllde tretton för en månad sedan. Jag är själv ingen storspelare, har bara level 10 i WOW men kan tänka mig åka igen. :)

Spelar du?
 
Mikael_L
Jag är väl lite periodare kan man säga. Uppehåll i månadsvis och sen faller jag genom och spelar var och varannan kväll i ett par veckor. Och så blir det lugnt igen några månader.
Jag (nät)spelar endast gamla K-märkta 1st person shoot'em up -spel. Och är dessutom tragiskt kass.
Men roligt för småkidsen att få många frags iaf. :D
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Och när kommer BH i FPS så att några här inne kan banka på varandra ordentligt? Utgår man från avatarer så vet jag vem som vinner.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.