Behöver ha tag i ett par 14,4V Makita batterier 1430 till åtminstonde hyffsat pris. Helst under 1000:- styck. Förslag på shoppar? Toolstop tar 1072:- men sen tillkommer 250:- i frakt. :(
 
Makita BL1830 (kopia)köpte jag för cirka 550:- av billjus.se de kanske har 14v också. De har inga batterier på hemsidan utan man får ringa dit o kolla. Väldigt servicevänliga är dom!

Edit, Såg nu att du sökte original...
 
Stefan N skrev:
TeroM: Bra pris! :)
nimhed: söker bara original.
Lite skumt på hammarens sida då bilden på hans 14,4V acc uppenbart är en 18V acc med photoshoppad text på sidan. Dom 14,4 jag löpt därifrån var i vilket fall som helst rätt modell och, så vitt jag kan bedöma och jämföra med andra 14,4 jag har, original.
 
Testade att ta hem 2 stycken nu, funkar det bra tar jag nog två till.
 
Fungerade perfekt från denna firman så jag tog två till. Nu ska man ju klara sig ett tag hoppas jag.
 
tänk på att priset på prishammaren.dk är i danska kronor så det är inte riktigt lika billigt som det ser ut att vara.
 
Fast man väljer ju i rullisten bara att få det i svenska. 1523:- SEK betalade jag för två med frakt, det är nästan 1000:- billigare än vad det hade kostat från Toolstop.
 
aaha=) kanske en uppdatering av sidan, när jag köpte mitt makita-kit kom det som en glad överraskning med ca 30% mer att betala än ja trott... hursomhelst vare ett bra pris=)
 
Stefan N skrev:
Fungerade perfekt från denna firman så jag tog två till. Nu ska man ju klara sig ett tag hoppas jag.
OEM?
Har nästan tryckt på knappen för BL1830OEM, hoppas på bra kvalite på dom
 
Jag köpte orginal, vill inte chansa.
 
ok, diffar typ 600:- på två 1830 så det är ju ett par kronor
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.