raveper skrev:
Kan man böja sig ner och dricka ifrån en sådan kran utan att få vatten i hela ansiktet?
Annars så var det rätt snyggt..
Jo, det kan gå. Den där kranen var ett krav från kärringen. Jag är inte så kräsen. Hade räckt med kopparrör och en kulventil typ;-)
vectrex skrev:
Ser bra ut, men inte i min smak! Varför står golvvärmen inställd på 5C?
nino skrev:
skulle tro att badrummet är nygjort och golvvärmen inte får slås på än?
Exakt. Två veckor kvar. Sen kan vi värma oss. Fast elslingan är ju bara komplement. Vattenburen i första hand...
 
I taket ovanför bubbelpolen (förlåt det andra ordet är så himla svårt att stava) är det en närvarosensor??.

Hur gick det med fukttesten av husvagnen?
 
LGG-01 skrev:
I taket ovanför bubbelpolen (förlåt det andra ordet är så himla svårt att stava) är det en närvarosensor???
Yepp! Styr spegelbelysningen och ventilationsfläkten. Den senare går även att konstantköra.
Hur gick det med fukttesten av husvagnen?
Jo, det gick fint. Men hur visste du och hur kom du att tänka på det?
 
Lite lurigt med deckare i område 1 (ovanför polen) krävs IP 44. Med det är väll fixat.

Jag (LGG) i HF letade efter info om fuktmätare i somras, samt hyfsat närminne.

Annars blev det jätte snygt bra färgval.
 
Redigerat:
undine
Wow, ruskigt snyggt!
 
LGG-01 skrev:
Lite lurigt med deckare i område 1 (ovanför polen) krävs IP 44. Med det är väll fixat.
Finns inget IP krav på taket då det är över 220cm vilket är oklassat utrymme. Sen är det nog ändå lämpligt att köra den med IP44 eller bättre!
 
Den är IP44, så det är luuuungt... :)
 
vectrex skrev:
Finns inget IP krav på taket då det är över 220cm vilket är oklassat utrymme. Sen är det nog ändå lämpligt att köra den med IP44 eller bättre!
225 om man ska vara petig.

Antar att du har jfb över badrumet?
 
RulleBulle skrev:
225 om man ska vara petig.

Antar att du har jfb över badrumet?
Va!!! har dom ändrat tillbaka igen, trodde att område 1 begränsas av golvet och tak. Tur att jag har lagt lådan på hyllan!!
 
RulleBulle skrev:
Antar att du har jfb över badrumet?
Naturligtvis
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.