...varför går det inte logga ut från byggahus.se Något är fel.
 
Hej,

Ser du inte logga ut knappen alls? Får du något felmeddelande när du trycker på den eller händer ingenting (Får timeout?)

Mvh

Stefan
 
Mellan Charlotte Anderssons bild med rubrik "Redskapsbod i slänt" och den lilla texten längst upp i högra hörnet "Hitta hantverkare"brukar användarnamn och lösenord samt "lögga in" vara.Var finns detta nu ? Så är det i alla fall på den bild som kommer upp på min dataskärm.
 
25h1nbd.jpg
 
Den där raden ska vara klistrad, men kan lossna och scrolla ur bild ibland. Testa att scrolla hela vägen upp och se om den finns där. Att börja om från startsidan kan oxo hjälpa.
 
Jag fick häromdagen in något i min dator som heter funmoods search. Detta la sig som en extra aktivitetslist överst på skärmen och dolde då den översta listen på både byggahus och andra sidor jag besöker. Jag fick bort den genom att gå in i program och radera den.

Kanske det som hänt dig också. Den bara dök upp utan att vi kan minnas att vi gjort något.
 
Jag kan bekräfta att det är en bugg som gör att de som har ett ö i sitt användarnamn inte ser högra halvan av den svarta listen.

Jag hoppas vi kan fixa det på måndag. Tills vidare kan man logga ut genom att klicka på den här länken: http://www.byggahus.se/forum/login.php?do=logout och sedan klicka på logga ut-länken i informationsrutan som dyker upp.
 
Johan mig Karlsson. Caramba ! Det fungerade. Tack för hjälpen alla som engagerat sig.
 
Varför vill man logga ut?? :eek: 24x7 är det som gäller! :)
 
  • Gilla
Mugmaz
  • Laddar…
Samma elände idag igen ! Hur svårt måste det vara att heta Öhrlund ? Blir det bättre med något konstlat ? Svenska språket måste väl gälla. Det är väl en svensk sida ? En bra sida har blivit väldigt mycket sämre.Man drar sig för att besöka den.Min uppriktiga mening. Tack och hej !
 
Öhrlund skrev:
Samma elände idag igen ! Hur svårt måste det vara att heta Öhrlund ? Blir det bättre med något konstlat ? Svenska språket måste väl gälla. Det är väl en svensk sida ? En bra sida har blivit väldigt mycket sämre.Man drar sig för att besöka den.Min uppriktiga mening. Tack och hej !
Är du allvarlig nu? Detta felet beror ju alltså på att man uppdaterat systemet och är en tillfällig bugg som skall fixas till. Jag har samma tillfälliga problem själv och för mig har det då inte denna drastiska effekt.
 
Öhrlund skrev:
Samma elände idag igen !
Vad är det som är ett elände? Att du inte kan logga ut? Jag tror aldrig jag någonsin klickat på logga ut på BH så jag har svårt att förstå att det kan vara ett "elände" att behöva gå en omväg för att logga ut.
 
Mikael_L
Är din svarta list där uppe bara svart, ingen vit text, så har du inte java-script på eller så har du installerat en script-blocker.

Så är det hos mig då jag blockerar alla script.
 
Nu ska det vara lagat!

Mikael_L: Jag kan tipsa om att slå på skripten igen. Jag har trimmat dom så allting kör efter onload så dom inte tar någon tid att köra!
 
Jag är tillbaka till denna sida efter lång tids bortavaro,en sida som jag verkligen uppskattat.Nu hoppas
jag att det skall fungera igen och att jag kan använda mitt användarnamn som en gång registrerats.
Tack för alla som hjälpt till !
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.