Hej,

Skall bygga nytt och husleverantören har Ballingslöv som standard. Tyvärr måste jag säga att deras köksarkitekt är totalt värdelös. Har fått förslag nummer två och det är i princip inte ett dugg bättre än första förslaget. :(
Nu vet vi inte riktigt hur vi skall göra. Vi har hittat ett kök från Kungssäter som vi gillar och de skall ta fram ett förslag på köket.

Frågan är om man skall välja bort köket från husleverantören och ta ett Kungsäter eller om man skall kräva att husleverantören hyra in en annan köksarkitekt? :-/
Är det någon som har erfarenhet från liknande situation? Någon som har synpunkter på Ballingslöv respektive Kungsäter?
 
Har ingen egen erfarenhet av de två märken du nämner MEN ett alternativ kan väl vara att se vad Kungsäter's köksarkitekt kommer fram till, är det vad ni önskar så kan ni väl använda den ritningen/planlösningen även om ni väljer Ballingslöv, då är ju arkitektjobbet gjort ;D

//Christina.
 
Är det Kungsäter ifrån Kök & Interiör? Vi har satt in ett kök av dem och äe HELNÖJDA med deras service och deras framåtandra - dessutom är det ltie kul med en köksfirma med bara goa tjejer på :)

Vi gick runt till flera köksfirmor innan vi bestämde oss för ritning. Kan ju BARA rekommendera Lidhults köksdesigners, de är otroligt kunniga och vet allt :-D de finns i Mölndal - heter Inredningsgruppen. Ta en runda hos dem men prislappen är ordentlig ;-) vi lånade flera element ur deras ritning och lade ihop det med Kungssäters förslag och kom upp med någe kaaaanon!
 
Vi ska ha ballingslövs kök och har fått
bra hjälp med att rita upp köket!

Mitt tips är ju att kolla lokala återförsäljare
där kan du nog få hjälp med att rita upp
köket som du vill ha det!!

Får man fråga vilka ni ska bygga hus med?

Vi bygger hjältevads hus!

Mvh Annika som ändrat mitt kök 7 ggr nu :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.