Någon som vill delge lite information och tips/råd om tomter i Stehag/Eslöv, platser man skall unvika etc

:)
 
Inte en enda i detta utmärkta forum ???
 
hej!
jag undrar väl egentligen samma sak, men vi har bokat en tomt i stehag, och det verkar jättefint. just var man ska undvika kan jag inte svara på, men det är iallafall vackert och mysigt i stehag. vi lörde genom ett av de nyare områdena i eslöv, men det kändes väldigt trångt mellan tomterna.

lycka till!
 
Ziggy_och_Krilla skrev:
hej!
jag undrar väl egentligen samma sak, men vi har bokat en tomt i stehag, och det verkar jättefint. just var man ska undvika kan jag inte svara på, men det är iallafall vackert och mysigt i stehag. vi lörde genom ett av de nyare områdena i eslöv, men det kändes väldigt trångt mellan tomterna.

lycka till!
Var är det i stehag?? det nya området vid infarten från eslöv eller någon annanstans
:)
 
från eslövshållet är mer "rätt" vid ringsjöverket alltså, sett att de bygger där :)
 
myresjöhus o älvsbyhus bygger där bl.a :)
 
Vilka bygger ni med? såg att det var en hel del Älvsbyhus samt något Myresjöhus på G, vi var där i helgen o där har hänt massor på bara 2 veckor....

Kan nog bli kanonfint där. :)
Vi skall prata med Myresjö denna vecka... så kanske..
 
De husen som ligger närmast vattenverket kommer att bli byggda på en högre höjd än vissa andra tomter. Det kanske bli fri insyn till sovrummet för grannarna.
Kör dit och kolla först.
 
lyft ;D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.