Är det här normalt? Det är inte speciellt snyggt! Men man kanske inte tänker lika mycket på det när väl huset är på plats? Fabrikatet är Sundolitt.

IMG_0536.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

IMG_0531.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
För att svara på frågan : Ja, det är normalt att dom kan skifta lite i färg!
 
Illa... Skillnaden mellan 120cm bitarna tycker jag inte gör något, men skillnaden mellan den lilla biten + hörnbitarna mot resten är ju ganska stor :|
 
vart är alla avlopp ? :D
 
Här:
IMG_0534.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
sådär ja :cool: då kan du gå på toa med ro! vilken/t husmodell/företag är det du bygger?
 
Ja skifta nyans är väl ok, men färg?
 
När du fått upp väggbeklädning med en stor "färgad yta" och återfyllt kommer du inte att märka skillnanden och de blir generellt lite mörkare med tiden. Så det är inget att oroa sig för.
Beroende av vilken färg du kommer har på huset så kan även det få sockeln att synas mindre visuellt så här i början.
 
Tyckte det såg dumt ut, men det är min åsikt. :)
Inte vill jag väl ha olika "nyans" på min bil som jag precis köpt. Ena bildörren är grå, medan tanklocket är ljusgrått och övriga karossen är nyansen brunare?!

Går kanske att måla med putsfärg, men jag tycker gott att grundfirman kan stå för färgburken.

/Thomas


edit: Allt beror ju på hur högt du kommer att återfylla och hur långt ner fasaden kommer att gå...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.