NetNut skrev:
Jag har vid flera tillfällen råkat ut för nästan samma sak på hemmadatorn
Det är faktiskt inte vårt fel utan Adobes fel. Flera versioner av flash har en bugg som gör att ingenting kan ligga ovanpå en flashfil. Och några av våra annonser är skrivna i just de versionerna.

En workaround är att för de bilder som är stora så kan du klicka på bilden, då bör det fungera.
 
Jo jag förstår er, tyvärr är ju flash populär idag och används överallt. Att sedan utvecklarna inte kan fixa de buggar som finns innan de släpper en ny version med mer finesser är ju heller inte roligt.
För att inte snacka om hur mycket minne den kan äta upp vid valda tillfällen och trots detta inte bli mätt :)
Och när väl en av flashprylarna hänger sig brukar nästan alla andra följa med den kraschen, ungarna bara äääälskar när det händer mitt inne i ett webbaserat spel......
 
Per Eskilsson skrev:
Någon annan som har samma problem som Olsin? Och Olsin, är problemet kvar för dig?
Jag hade det som sagt var 16.05, men nu verkar det funka. Dock har jag inte "toksurfat" på mobilen sedan jag kom hem. Nästa toksurf på mobilen är på tåget på måndag morgon. ;-)
 
Olsin skrev:
Jag hade det som sagt var 16.05, men nu verkar det funka. Dock har jag inte "toksurfat" på mobilen sedan jag kom hem. Nästa toksurf på mobilen är på tåget på måndag morgon. ;-)
Okej, tack! Hojta gärna till om det dyker upp igen. Trevlig helg så länge!
 
Samma som Olsin!
 
Så här såg det ut i morse för mig när jag surfade med min HTC ONE S.
Har haft detta problem då och då med olika reklambanners under några månader.

2012-10-20_08-58-43.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Skönt, jag kände mig rätt ensammen ett tag där... :)
 
Finns felet fortfarande kvar? I vilken webbläsare och enhet dyker felet upp? Är det bara i HTC ONE S eller även i andra enheter?
 
Ja, i min vanliga stationära dator iaf. Använder IE 7 el 8 (dålig koll :)) På förstorade bilder i El-forumet. Nordiskahus och Schneider lägger sig på bilden
 
Jag har samma problem idag och min mobil är en Samsung galaxy nexus med Android 4.1.1 och dess inbyggda webbläsare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.