Jag undrar vilka leverantörer Trivselhus har på golv, badrum, dörrar och fönster.
Är det någon som vet så dela gärna med er!

Tack på förhand!
Annica
 
Kort kort:

Golv: Kährs, standard är: Björk, Monte Carlo - Ask, Cambridge (den skall vi ha ;) - Ek, Cambridge

Badrum: Dansani

Dörar: Ytterdörrar: Snickar-Per - Innerdörrar: Kungsäter/Dooria

Fönster: Elitfönster

Kök: Kvänum
Vitvaror: Siemens

Tak: Benders

/Jan
 
Tack så mycket! Då har jag lite mer att kolla på nu.

Annica
 
Och om vi skall ha hela listan:

Dörtrycken: Hoppe

Innertrappor: Nilenfors

Förvaringsskåp: Lumi Trendline och Kvänum

Blandare: Vårgårda

Sanitetsgods + Dushhörna: IFÖ

Uppvärmning: IVT 490

Centraldamsugare: Husky Qair

/J
 
Tack ännu en gång!

Jag har förälskat mig lite i Arkitektens skiss 521 och hoppas att kunna bygga det så småningom.

Annica
 
521'an är ett jätte fint hus :cool:

Det var ett av dom 3 som var med våra tankar fram till slutet :cool:

I slutet var det dock den speciella karatären på AS 500 (och det faktum att den var 100.000 billigare ;) som fick oss att fastna för denna!

Dom började med markarbetet idag - Så nu känns det som om att vi är igång på riktigt :D

/J

 
Det låter spännande! Ser fram emot den dagen jag kan säga samma sak.
Lycka till med byggandet!

Annica
 
Egentligen kan du ju välja precis vad du vill......i vårt fall tog vi bort köket, lumi, Dansani. Valde HTH och Svedbergs som jag tycker är bättre grejer.

Jag har aldrig upplevt TH som speciellt styrande vad gäller valen.....bara de får sälja en någorlunda uppsättning utöver huset så är de nöjda.

Dessutom underlättar det för GARBO och alla andra försäkringar att ta allt under samma skal.

/Calle
 
Så om jag vill välja eget kakel, tapeter m.m. så är det inga problem utan de sätter upp de sakerna istället?
Eller är det de olika företagen i delentrepenaden som jag pratar med om det då kanske?

Annica
 
Sorry för sent svar....men de är delentreprenörerna som sätter upp kakel mm efter dina önskemål!

/Calle
 
Calle Anka skrev:
Sorry för sent svar....men de är delentreprenörerna som sätter upp kakel mm efter dina önskemål!

/Calle
Du svarade ju i alla fall. Bättre sent än aldrig! Och jag är tacksam.

Annica
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.