Alfredo skrev:
Motionerandet i sig är inte speciellt jobbigt. Dock kan det kräva en del förberedelser i termer att "stänga ner" utrustning som man helst inte bara klipper strömmen till. Det gör att i alla fall jag drar mig för det... :surprised:
Japp. Och att man måste ställa om klockor. Så jag tar det i samband med att jag ändå måste ställa om dem. Dvs vid övergångarna från/till sommartid. Bra tumregel.
 
O
Steamboy skrev:
Nästa gång du beskyller någon för att vara troll kommer jag att anmäla inlägget till moderatorerna. Tycker det ropas lite för mycket om troll här i forumet så fort någon tycker annorlunda och inte ändrar åsikt. Lite av det där berömda "näthatet" Marlene yrade om i sitt blogginlägg.
Ta det lite lugnt här.... jag brukar inte beskylla folk för troll... Tycker inte om din ton.... Men jag antar att du haft en dålig morgon och bortser från tonen i ditt inlägg.
Tja jag tycker fortfarande troll... om inte troll så upprepning... jag vet att det har stötts i många trådar...
Kanske jag överreagerade och trollade lite, men det gjorde du med så då är vi kvitt!

Det är enkelt JFB räddar liv vi kommer troligtvis inte få veta när den gör det... men är det inte med JFB som när säkerhetsbälten kom på bilar??

Det ända som gör att jag tvekar om att skaffa jfb i min lgh är kostnaden...men med tanke på att även min lgh liksom trollskaparen.. förlåt trådskaparens :p är från 70-talet så känns det för mig viktigt att installera jfb...

Troll troll:p
 
Jag förstår fortfarande inte vad du menar, har någon debatterat MOT jordfelsbrytare? Däremot så kan det behöva påminnas ibland om vad den är bra för.
 
  • Gilla
Patrik_Hed
  • Laddar…
O
Odjuret skrev:
Ta det lite lugnt här.... jag brukar inte beskylla folk för troll... Tycker inte om din ton....
Nej du är säkert inte den som ropar troll hela tiden. Jag borde ha skrivit "någon" istället för "du" för min irritation var inte riktad mot dig personligen. Så jag har inga problem att dela ut en liten ursäkt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.