Hej

Någon som har förslag till en bra högtryckstvätt som man kan använda till att tvätta bilen, men också altan och plattor ???
 
En stor hetvattentvätt, gärna dieseleldad är bra !
Mao styr plånboken mkt. Har själv en Alto 140 bar den är ok. Även den trycker in möglet i betongen/träet.
 
Är det reglerbart tryck i den, har tittat lite på ALto, men inte fått någon uppfattning om man kan reglera trycket. Vill helst ha en liten en som man kan ställa från typ 50 - 100 bar
 
Stirra dig inte blind på trycket, välj pump efter vattenmängd/kapacitet istället. Det är inte högt tryck som tvättar bilen utan MYCKET vatten.

Min kärscher har också automatisk av/på vilket är trevligt. Kärchertvättarna finns i många varianter, bestämd dig för en storlek och välj den med minst finesser. Micro brukar ha bra priser på dessa.
 
K
Köp en med inbyggd slangvinda för högtryckslangen, jag blir vansinnig på min slang som bara krullar upp sej och är svår att linda upp runt maskinen när man vill ställa undan den.
 


Jag har totalt fastnat för Kärchers högtryckstvätt kompletterad med en T-Racer!!!

Den verkar ju som den mest superduperbästatvätten man kan tänka sig ::)

Eller....någon som testat den?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.