Är det bara jag som skulle vilja ha en rad i stil med "Jag startade denna tråd" när TS gör fler inlägg längre ner i tråden?
När en tråd blir nån sida lång brukar i alla fall jag glömma vem som är TS.
 
  • Gilla
Anna_H och 4 till
  • Laddar…
Det var en funktion jag inte visste att jag saknade.

Hädanefter kommer jag troligtvis inte bara bli lite trött på mitt dåliga minne när glömmer vem som var ts, nu kommer jag dessutom att bli småsur för att funktionen saknas...:)


skickat från en telefon nära mig.
 
Det är en jättebra idé. Vi vet bara inte vart vi ska placera "Trådskapare"-texten. Vi vill helst inte att vänsterkolumnen varken blir högre eller svårare att läsa än den är idag.

Kanske borde vi göra som Sweclockers? De har färgmarkerat trådskaparens inlägg. På så sätt sticker de ut lite mer än de övriga inläggen.
 
Per Eskilsson skrev:
Det är en jättebra idé. Vi vet bara inte vart vi ska placera "Trådskapare"-texten. Vi vill helst inte att vänsterkolumnen varken blir högre eller svårare att läsa än den är idag.

Kanske borde vi göra som Sweclockers? De har färgmarkerat trådskaparens inlägg. På så sätt sticker de ut lite mer än de övriga inläggen.
Det skulle funka.
 
Här är ett exempel från ett annat forum jag hänger på.
Men det är ju där ni inte vill ha den. :(

exempel.jpg
 
Mycket bra initiativ har saknat det länge men inte blivit av att föreslå det.
Borde väl gå å få in bokstäverna TS i vänsterspalten tex isället för att åldern på användaren visas om det ena måste prioriteras bort .
 
Man kanske kan rödfärga TS användarnamn eller lägga in informationen i den grå listen i ovankant av inlägget?
 
TS inom parentes efter namnet tycker jag lät som en bra idé. Det skulle även funka i mobilappen.

Sent from my GT-I9100 using Byggahus
 
Ja se där........... det fanns fler ändå :)
 
Suverän idé som jag hoppas implementeras.
 
Jag såg i något annat forum (glömt vilket) att TS namn var rödfärgat i efterföljande inlägg. Jag tyckte det såg bra ut och tänkte jag skulle föreslå det här också. Tydligen var jag inte först eller särskilt ensam med att efterlysa detta.
 
Något nytt om den här förändringen?
Saknar verkligen funktionen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.