Inrederskan skrev:
Hej! Väldigt snygg bänkskiva JonasSun! Du har inte länken till den?
Det är en grå kalksten från Kinnekulle. Färg "Grå 3". Måste ses i verkligheten! Vi såg den live och blev sålda. Man får inte riktigt känsla för hur den ser ut om man kikar på den här länken....

http://www.thorsbergsten.se/stensorter/kalksten/03.html
 
Tack! Nej, på min skärm ser den grön ut. Den ser väldigt fin ut på din bild.
 
Inrederskan skrev:
Tack! Nej, på min skärm ser den grön ut. Den ser väldigt fin ut på din bild.
De skickar gärna provbit om man ringer och ber om det!
 
Ja, jag såg det. Priser kunde jag inte se några. Vad tar de (om det inte är alltför ofint att fråga...)?
 
Inrederskan skrev:
Ja, jag såg det. Priser kunde jag inte se några. Vad tar de (om det inte är alltför ofint att fråga...)?
Nä. Det är nog inga hemligheter kring priset. Vi betalade 65.000 + Moms för vår om jag inte minns fel. Då är arbetsbänken 90 cm djup.
 
Ok, tack!
 
Mycket snyggt kök JonasSun, välplanerat och ett sånt kök som kommer vara lika "inne" om 10 år. Bra jobbat.
 
Vita Huset skrev:
Mycket snyggt kök JonasSun, välplanerat och ett sånt kök som kommer vara lika "inne" om 10 år. Bra jobbat.
Tack för det! Jo. Nu fixar vi alla "lösa detaljer" för fullt. Vi blev väldigt nöjda till slut!
 
Nu är vårt kök i princip klart. Ska försöka återkomma med bilder så snart jag kan.
 
v_skogh skrev:
Nu är vårt kök i princip klart. Ska försöka återkomma med bilder så snart jag kan.
Vad roligt! Jag ser fram emot bilderna.
 
En liten bild från förra veckan. IMAG1433.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Men se där- vad fint det blev:).
 
v_skogh: Ser väldigt fint ut, vad blev det för kök till slut? Är det någon lokal snickarfirma eller någon "etablerad" kökstillverkare? Kan man få fler bilder? Kanske en ritning?
 
Köket är köpt av en snickare, Stilhus-Inredningar i Olofstorp utanför Göteborg.
http://www.stilhus-inredningar.se/
Rakt igenom väldigt nöjda. Mikael Seppänen som driver firman är väldigt seriös och duktigt.
 
v_skogh skrev:
Köket är köpt av en snickare, Stilhus-Inredningar i Olofstorp utanför Göteborg.
[länk]
Rakt igenom väldigt nöjda. Mikael Seppänen som driver firman är väldigt seriös och duktigt.
Hej v_skogh,

Vi håller på att titta på exakt samma typ av kök och undrar därför vad det platsbyggda köket kostade och vad kostade det i jämförelse med vad Land vit shaker skulle kostat? Speca gärna utan vitvaror

tack (y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.