hej någon som handlat från kotly.com hade tänkt köpa panna och ackumulator och lite annat. hur funkar det och frakter vad kan det handla om för priser? själv är man ingen hejare på engelska så
att ringa dit och prata med dom själv lär jag inte bli mycket klokare på. väldigt tacksam för svar
mvh micke
 
Intressant tråd. Jättebra service när man frågat och de har SEK som valuta. Har inte kommit till affär så jag är nyfiken på vad folk säger också.

Men ... det här med koleldningen hemma hos folk får de allt lägga av med i Polen känns ju oerhört mycket sekelskiftet. :) I och med att det är så stort i Polen undrar man ju faktiskt hur mycket det kostar att elda med kol.
 
Jag har köpt panna och solpaneler med lite tillbehör därifrån.
Det tog ca en månad att få hem det till gården. Kostnad för att skicka pannan var då ca 2000kr. Tror panelerna kostade något liknande.
Det Iom en kille med en större lätt lastbil, och jag fick låsta av grekerna själv.

För mig gick allt bra, jag har inte hört något negativt om dem ännu.

På deras hemsida kan du välja valuta. Det finns ju hur mycket att välja på som helst. Det är bara att öva engelskan :)
 
Funkar bra att handla där.
 
Jag har också handlat panna, acktank, expansionskärl mm utan problem. Betalade 5000 kr i frakt.
Om du vill veta fraktpriset kan du göra en preliminär beställning på hemsidan så får du ett mail med uppgifterna och hur du ska göra om du vill gå vidare (man betalar i förskott till ett konto i en Polsk bank) om du inte vill gå vidare med beställningen så struntar du bara i att betala.
Du måste som sagt ha en truck/lastmaskin tillgänglig när dom kommer, jag fick en avisering några dagar innan leveransen.
 
ok det låter bra man betalar väl inte tull och moms från polen antar jag?
 
Nej, medlem i EU.
 
GordonE skrev:
Jag har köpt panna och solpaneler med lite tillbehör därifrån.
Det tog ca en månad att få hem det till gården. Kostnad för att skicka pannan var då ca 2000kr. Tror panelerna kostade något liknande.
Det Iom en kille med en större lätt lastbil, och jag fick låsta av grekerna själv.

För mig gick allt bra, jag har inte hört något negativt om dem ännu.

På deras hemsida kan du välja valuta. Det finns ju hur mycket att välja på som helst. Det är bara att öva engelskan :)
What!!?
 
kan bli ett stort paket därifrån. är det någon här som bor runt sundsvalls trakter som har en större orland eller maga panna typ 40-60 kw
som jag skulle kunna få titta på??
 
Lasta av grejerna , fast på androidiska... Googla dyac :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.