Fundera på att köpa en..men är dom bra? Eller bara snygga?

Mvh Jessica
 
Har en blandare till duschen och en till tvättstället. Dom fungerar bra och känns bra. Har dock bara haft dom i drift i ca 1/2 år...
 
Vissa modeller är samma som Moras blandare. Bara hört gott om Tapwell även om jag inte själv har någon.
 
Jag har en gammaldags köksblandare från Tapwell i brons som är snygg (pris typ 3000:). Den fungerar OK, men sprider vattnet i en stråle som stänker på ett irriterande sätt. Annars inga synpunkter.
 
Tack för alla svar! Ja då kanske man ska köpa den då:)
//Jessica
 
Jag har en Takdusch från Tapwell som iofs bara suttit uppe i någon månad, men den är suverän!
 
Vi har takdusch från Tapwell som fungerat utmärkt i 2½ år iaf, och snygg är den också! :)
 
-Vi monterade in en Tapwell "Waterfall" i badrummet för några veckor sen.

-Jag reagerade direkt på att det "brusade" mycket mer i vattenledningarna/kranen än vad
den gamla Mattssonkranen gjorde.

-Kan ju bero på konstruktionen, men lite irriterande är det när dom yngre familjemedlemmarna står med kranen igång en kvart för att bli klara.

MVH T.E
 
usch då:( det låter som det är den jag tänkt mej..ska nog tänka om där..

Tack!
Jessica
 
Vi har haft våra tapwell blandare i snart 2½ år. Är som helhet nöjd med dem! kan var lite svårt att ställa in flödet till handfatet ibland. Kommer för mycket. Siffrorna på gradskalan till duschblandaren håller redan på att nötas, och det känns lite surt. men jag kan ändå rekommendera dem.
 
Vi har en köksblandare som vi fick problem med efter kanske 7 år (hette Fonte tidigare) ringde kundtjänst och de skickade på post reservdel samma dag. Utmärkt service måste jag säga.
 
Har en waterfall, inget problem med ljud...
 
Har en waterfall nyköpt, men inte inkopplat vattnet ännu, hoppas jag inte blir besviken!
 
Vi har en tapwell i tvättstället och den är bättre och snyggare än vår tidigare Hafa.

Rörmokaren lovordade Tapwell och sa att de fungerade bra och om de inte gjorde det så var deras service mycket pålitlig och hjälpsam.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.