Min Järnia butik ringde tidigare idag och sa att min klippare kommer in efter lunch imorgon, så nu är det bara att hoppas.
 
  • Gilla
Gudahov och 5 till
  • Laddar…
Var på Hornbach i Göteborg idag och de kommer inte att få in några förrän till nästa säsong fick jag till svar:(.
 
Granfot skrev:
Min Järnia butik ringde tidigare idag och sa att min klippare kommer in efter lunch imorgon, så nu är det bara att hoppas.
Och går det vägen så har du ju helgen räddad ;).
 
  • Gilla
Granfot
  • Laddar…
Eriksgatan
Järnia ringde. Klipparna i butiken nu. Skall strax åka och hämta.
Får 2 st men med tanke på hur tidpunkten på året är, tänkte jag låta den ena vara till våren och då kan jag lika gärna strunta i att ta ut den och slippa ligga ute med de pengarna såvida inte någon här på forumet är intresserad av den. Finns i Göteborg. Meddela mig privat iså fall.
 
  • Gilla
Prins Daniel och 3 till
  • Laddar…
Eriksgatan skrev:
Järnia ringde. Klipparna i butiken nu. Skall strax åka och hämta.
Jag kräver att du har hjälm-kamera på dig och streamar hela förloppet live på webben - allt från köpet, till unboxing och igångkörande. Det här vill man ju inte missa. :wow:

Skämt åsido, du måste återkomma och berätta hur igångkörandet går. Mycket spännande.
 
  • Gilla
Prins Daniel och 3 till
  • Laddar…
Korvgubbe
Ja, ingen robotrecension har inkluderat en hjälmkamera på själva klipparen in action, det kanske vore något att titta på. Bättre än text-tv!
 
Eriksgatan
"Robban" har landat i sitt nya hem. Allt ser bra ut "på riktigt" i kartongen. Ingen registrering av serienummer gjordes i butiken. Måste klippa gräset nu för det skalll helst vara max 40 mm (samt 20 mm längs kabeln).
 
Redigerat:
  • Gilla
Tajkon
  • Laddar…
Slingan nästan på plats och roboten försöker rita en karta. Misslyckats några gånger nu, men det är mitt fel.
 
  • Gilla
Tajkon
  • Laddar…
Nu klipper den, men jag har nog ställt den för högt. Dessutom tycker jag att den väljer väg konstigt. Men imorgon ska jag göra en ny "kartering" till den. Tror den slarvat bort sig på vår gungställning, det var lite för högt för den, så den kom inte ner i samma riktning som den klättrade upp i.
 
M
Och var är bilderna? ;-)
 
Hrm... Dom fastnade nog i rören, eller nåt. :)
 
Då var helgen räddad :)
INDEGO.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
MBygga och 2 till
  • Laddar…
ullberg
Fantastiskt! Lite bilder, eller ännu hellre video på den tyska über-precisionen å är min helg gjord!

Edit: indegos bild är ju en start, tack, men lite mer vore toppen! Tack på förhand...
 
[video=youtube_share;PQC0yk9U66Q]http://youtu.be/PQC0yk9U66Q[/video]
Granfots fru här, här följer Indegon slingan för att kartlägga trädgården...
 
  • Gilla
MBygga och 6 till
  • Laddar…
ullberg
silva skrev:
[video=youtube_share;PQC0yk9U66Q]http://youtu.be/PQC0yk9U66Q[/video]
Granfots fru här, här följer Indegon slingan för att kartlägga trädgården...
Intressant, tack för det! Även om det är en del blåst tycker jag den låter en del, vad är er uppfattning om ljudet?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.