Hej.
Skulle bli tacksam för lite referenser och information om Narva bygg och kakel.
Är det någon som upplevt något negativt med denna firman?
 
Det förefaller finnas mer än ett bolag som heter så, var i landet ligger firman, hemsida?
 
Det är Narva bygg o kakel komanditbolag med org nr 969669-3697.
Adressen är i stockholm men jag vet att dom är på västkusten.
Det finns en hel del adresser som inte stämmer när det gäller detta företag.
Per Johan Holm heter han som driver företaget.
 
Jag blir lite nyfiken om varför du är intresserad av bolaget. De saknar F- skatt så man bör nog inte anlita firman för något.

Den person som står bakom firman enl. alla bolag förefaller inte bo i landet längre (eller möjligen avliden), han finns inte enl. ratsit.

Den saknade F- skatten räcker väl för ett beslut att inte anlita firman.
 
Jag har mina skäl.
Det har hänt en hel del med detta företag den senaste tiden.
Har sökt med alla medel som går utan större framgång.
I vilket fall som helst så om det finns någon som använt sig av denna firman och inte är nöjd får de gärna kommentera.
 
Hej! Vi anlitar NarvaBygg med Johan Holm som ansvarig just nu för att bygga vårt fritidshus. Bolaget fann vi på Bra byggare och de är kvalitetssäkrade av dom i nov-11, inkl F skattebevis. Men det är inte samma org.nr som ovan...
Vi tog referenser (bra) innan och är nu snart klara med huset. Nöjda? De är inget gäng som är finsnickare precis. Och kakelarbetet i badrum var uruselt. Men, efter våra synpunkter håller de på att göra om allt. Återkommer om betyg när allt är klart. Vi har fast pris...
Vad är det du söker?
 
Hur vet du att dina referenser var bra?
 
Jag använde inte dem på grund av just att det var så rörigt med att de arbetade på västkusten men kontoret verkar ligga i Stockholm ...
 
Ja, referenser på Brabyggare hemsida finns, och så pass många att alla inte kan vara fejk. Men vi valde också att göra ett oanmält besök till en kund i Mölnlycke där de var och arbetade och frågade om deras upplevelser av Narva Bygg. Vi kollade även på jobbet de gjorde och han kunde definitivt rekommendera dom, med enda negativa kommentaren att de de inte var bra på att hålla iordning. Och det har vi också konstaterat - de kan verkligen kostnadseffektivisera verksamhet bara genom att hålla efter verktyg och inte slösa på material....

Mig veterligen finns bolaget i Gbg, han själv bor utanför Kungsbacka och gubbarna i Kållered/Lettland.
 
hej hej, vi anväde oss av Narva Bygg för ett takjobb i maj 2011. Resultatet blev inte alls bra men det positiva i det hela är att företaget lovat betala tillbaka en del av summan. Vi har i dagsläget fått en del av summan och ett löfte om att resten snart skall betalas in...
 
Vad kan gå fel i ett takbyte. Vad gjorde de?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.