Och dagen efter förra versionen så släpper vi nu Byggahus 4.1.4 som innehåller lite småfixar.

Mycket nöje!

#293Utseende Minska avståndet mellan logotypen och På konsumentens sida
#294Buggfix Fixa knasig radbrytning i headern för experter
#295Buggfix Visar trådid isf antal svar under Mest gillat
#296Utseende Antalet läsare / besvarare felformaterat på gillalistan
#298Ny feature Byggskript för 4.1.4
 
"Visa alla" har slutat fungera för mig någon gång nyligen (tror jag) - Firefox 14.0.1 på Windows Vista x64. Verkar dock fungera med Chrome.
 
När kommer ni fixa till så att man kan slipper manuellt mata in sina användaruppgifter vareviga gång man måste logga in... Ni har pratat om att ni ska ha fixat detta, men fungerar fortfarande inte i Firefox 14.0.1 på OS X 10.8.1.

Normalt så ska du bara kunna trycka på Användarnamn och så ska en lista komma upp, alt så ska användarnamnet redan stå där. Men se, det gör det inte när man surfar in här och ska logga in för första gången.
 
Lantbrukarparet skrev:
När kommer ni fixa till så att man kan slipper manuellt mata in sina användaruppgifter vareviga gång man måste logga in... Ni har pratat om att ni ska ha fixat detta, men fungerar fortfarande inte i Firefox 14.0.1 på OS X 10.8.1.

Normalt så ska du bara kunna trycka på Användarnamn och så ska en lista komma upp, alt så ska användarnamnet redan stå där. Men se, det gör det inte när man surfar in här och ska logga in för första gången.
Fast det fungerar. Dock har Firefox, iaf på Linux en ovana att vara buggig med formulär. Det kanske är samma problem du råkar ut för? Ifall du klickar på Användarnamn och sedan trycker mellanslag, kommer listan upp då?
 
Eller prova att skriva in bokstaven L i användarnamnfältet så borde användarnamnet Lantbrukarparet komma upp som ett alternativ. Eller kan det vara så att din webbläsare sparat just mellanslag som en användare och inte hittar några användare och därför händer inget?
 
Lantbrukarparet skrev:
När kommer ni fixa till så att man kan slipper manuellt mata in sina användaruppgifter vareviga gång man måste logga in... Ni har pratat om att ni ska ha fixat detta, men fungerar fortfarande inte i Firefox 14.0.1 på OS X 10.8.1.

Normalt så ska du bara kunna trycka på Användarnamn och så ska en lista komma upp, alt så ska användarnamnet redan stå där. Men se, det gör det inte när man surfar in här och ska logga in för första gången.
Kolla om Nyckelhanteraren i Program/Verktygsprogram har sparat en gammal inloggning som den inte vill släppa. Ta bort allt vad gäller byggahus.se om det finns något.
 
Johan Gunverth skrev:
Kolla om Nyckelhanteraren i Program/Verktygsprogram har sparat en gammal inloggning som den inte vill släppa. Ta bort allt vad gäller byggahus.se om det finns något.
Nyckelhanteraren är inte ens inblandad i det här fallet då jag kör Firefox...
Samma problem i Firefox 15! Men jag hoppas att det kommer lösa sig inom kort.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.