Enligt topic.
 
Hur menar du? Har du gjort en sökning på "senaste inlägg" (länken direkt under "Forum" uppe i menyn) och sen trycker du refresh (f5) i webläsaren?

Eller trycker du en gång till på "senaste inlägg"?

För det funkar för mig, (sista alternativet). Första alternativet fungerar inte eftersom du uppdaterar ett tillfälligt sökresultat, dvs sökresultatet presenteras för den tidpunkt du tryckte på "senaste inlägg"-länken. Sidan "senaste inlägg" är inte en egen sida med de fär tillfället senaste inläggen, utan resultatet av en fördefinierad sökning

(Nu kanske allt detta var old news för dig, och det är något annat som strular, men då ber jag om ursäkt...)
 
Om jag går in på startsidan och tittar på "Senaste inläggen"-fältet till höger så har det inte uppdaterat sig på någon timme.

EDIT: Suck, om jag bara uppdaterade sidan uppdaterade den igen...

Problem löst!
 
Ja det var ju en annan femma, men som sagt, den panelen verkar kräva att man uppdaterar hela sidan som du redan själv upptäckt...
 
Saken var den att jag klickade på Byggahus länken längst upp på sidan för att komma till förstasidan från en tråd, och det brukar ju vara en ny sidladdning.
 
Det är lite hicka på cronjobben, vilket gör att saker ibland inte alltid händer när dom ska hända. Ibland, om man har otur, så tar det en timme eller två innan något uppdateras.
Vi har en fix på gång, men det kommer ta några veckor innan vi får upp den på sajten.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.