Är det någon som har efarenhet av någon av dessa kylar? Siemens KI38RA50 eller AEG SKZ71800FO. Står i valet o kvalet vilken vi ska välja. Den senare kostar lite mer men har o andra sidan 3 nollgraderslådor.
 
Vet inte vad du är ute efter men Siemens skåpet liknar det vi har men vårat är inte något inbyggnads skåp men det är mycket bra. Vi har tidigare haft inbyggnadsskåp och dom är mycket mindre, så vi skulle aldrig skaffa det igen men det är vad vi tycker. Jag/vi tycker det är fint men inte något att satsa på däremot så har vi även denna gång valt inbyggd diskmaskin.
 
Ska inte uttala mig om kylarna du nämner.
Jag skulle aldrig befatta mig med inbyggnadskylar/frysar. Slängde ut min inbyggda kyl och frys igår och äntligen har jag ett kylskåp värt namnet.
Min uppfattning är att inbyggda kylar inte rymmer ett sk_t.
I innermått tjänade jag 6cm på bredden och över 10cm på djupet.

Tyckte det var snyggt när jag flyttade in med inbyggt kylskåp men den kärleken dog snabbt.
 
ullberg
Det du vill ha är en kyl som man inte ställer i en stomme, utan bara täcks med lucka på framsidan. Då är skillnaden mot en "vanlig" kyl inte så stor...

Vilken typ de produkter du nämner är låter jag vara osagt...
 
Hemmakatten
Vi har helintregerade kylar och frysar från AEG, köpta 2006. De är mycket tysta, vi har aldrig hört minsta ljud. Vi är helnöjda. Men viist är det som Bubblaren skriver att utrymmet i kylarna/frysarna blir mindre med helintregrerat. För oss var det dock värt detta.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.