Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Jag sökte lite på namnet, de har misskött sig på andra forum med falska foruminlägg. Så det verkar inte vara någon seriös firma att handla av.
 
  • Gilla
666kalle
  • Laddar…
peternicklas
yngoe skrev:
Om dom nu har några,...det går ju inte beställa på deras hemsida. Men jag får väl ta mig in till stan och kolla!
Tack för ditt svar!
De har dem inte i sitt lagerpå nätet. Du kan ringa till den lokala Julabutik så får du svar på lagersaldo.
 
peternicklas
Sagabo skrev:
Coop bygg har och dom tar bara 179:- för knivarna.
Sen kan du kolla hos HQ-försäljare dom tar 200:- för 100 märlor.
Extra tråd som jag behövde tog jag vanlig FK-kabel som man drar el med i hus, det fungerar men håller väl inte lika länge.
Jag har bara den ca 30-40 meter den sista biten så man får väl byta det om det ger upp...
Tyvärr så finns inte COOP bygg kvar på så många platser.
 
Jag gjorde ett litet enkelt hus (regnskydd) av en brassestol!
Praktiskt, justerbart i olika höjder och till och med helt nerfällbart på baksidan !

Robban.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
lubbe75 och 1 till
  • Laddar…
Slog till på två paket på Coopen, fyndpris! (y)
bild (142).jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
peternicklas
Wormit skrev:
På Di.se

[länk]
den är riktigt go. HQ drar sig inte för något. Hävdar att de var först i världen med en självgående klippare som känner av gränsen. De har nog inte gjort sin hemläxa ordentligt, tänker på 1969 och Mowrob.
"Man antydde också att missen nog berodde på att Husqvarnas expert inte var kunnig nog, utan bara ”en ingenjör vid ett privat mindre konsultbolag”." är riktigt frän.
 
yngoe skrev:
Jag gjorde ett litet enkelt hus (regnskydd) av en brassestol!
Praktiskt, justerbart i olika höjder och till och med helt nerfällbart på baksidan !

[bild]
Du har byggt en åkgräsklippare av en Landroid + brassestol :D
 
  • Gilla
yngoe
  • Laddar…
Wormit skrev:
Slog till på två paket på Coopen, fyndpris! (y)
[bild]
Tänk på att köpa skruv också då de slits rätt mycket. Skall enligt supporten finnas som separat tillbehör, om inte skall man påpeka att de tar in dem tyckte han jag talade med.
 
peternicklas skrev:
De är dyra. Jula tar 199 för 9 st. knivar.
Förutom kabeln då, 500 kr billigare än Jula m.fl. Fast 250 m HQ kabel får man ju för samma pris på GPL förstås.
 
hempularen skrev:
Jag sökte lite på namnet, de har misskött sig på andra forum med falska foruminlägg. Så det verkar inte vara någon seriös firma att handla av.
Vilket namn :x??
 
peternicklas
MBygga skrev:
Kolla in denna sidan då; [länk] vad tycker HQ och dess ägare om detta montro :rolleyes:.
Den är så j***a bra(y). Skulle tro att de blir utan HQ i framtiden då HQ är riktigt på krigsstigen.
Att man kan köpa 2 st Landroid, en av marknadens bästa robotklippare, för ett lägre pris än vad HQ220 kostar är stöddigt att skriva ut.
 
peternicklas
MBygga skrev:
Vilket namn :x??
Tror du skrev svaret själv.
 
6
MBygga skrev:
Kolla in denna sidan då; [länk] vad tycker HQ och dess ägare om detta montro :rolleyes:.
Innan har dom ju sålt Automowers som dom köpt från England, tror inte dom köper sina från Husqvarna i Sverige i alla fall. Finns något inlägg här på byggahus om någon som köpt en Automower av poolrobot som fått med engelsk strömkontakt.

Kollade på deras priser på Wiper tillbehör, dom säljer en 36cm kniv till Wiper One för 990kr!!!!! :mad:
Jag köpte min för 350kr för ett par veckor sedan av min lokala Wiper-återförsäljare. Vilka skojare!!!
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.