Frank, Wall-E, Ruffe, T-X? Vad kallar ni er klippare för?
 
Micke!
 
Amanda (barnens påfund).

Sent from my Galaxy Nexus using Byggahus
 
Min går på öl och bensin.
Vad går er på?
 
Lisa heter den nuvarande. Sedan tidigare har jag haft en Rolf och en Kurt också...
 
Gräs...

Det blev så för det är vad 2-åringen glatt skriker så fort han ser den:)
 
Jag kallar min för Sambon :)
Får man frågan om man klippt gräset i sommaren så svarar jag att sambon tagit hand om det
 
  • Gilla
Kaninjan och 5 till
  • Laddar…
Herrman, kort och gott, han har även ett smeknamn, den lille gräshoppan
 
Robban fick det bli efter lite velande.
 
Sixten kallar vi vår.
 
Jag har haft min i ett år nu och fortfarande odöpt. Men nu ska den få ett namn: Blindnit efter han som går på öl och maskinen på bensin.
 
Den nyinköpta roboten till villatomten har döpts till "Jocke", av den enkla orsaken att det senaste året har grannen Jocke alltid lyckats klippa vår lilla radhustäppa innan vi fått tummen ur; vi har tittat ut och konstaterat att jo, det är nog dags att klippa gräset, men asch, det får bli till helgen/annan dag när vi har tid, och sen nästa gång när vi tittat ut så var gräset kortklippt och fint...
"Fan, nu har Jocke hunnit före IGEN..." :surprised:
 
Filurskan skrev:
Den nyinköpta roboten till villatomten har döpts till "Jocke", av den enkla orsaken att det senaste året har grannen Jocke alltid lyckats klippa vår lilla radhustäppa innan vi fått tummen ur
Verkar fullkomligt onödigt med en robotklippare i ert fall. :D:surprised:
 
Alfredo skrev:
Verkar fullkomligt onödigt med en robotklippare i ert fall. :D:surprised:
Hahaha, ja, jag skulle kanske ha förtydligat att vi nyss flyttat från den lilla radhustäppan med ca 15-20 kvm gräsmatta till en villatomt på 1600 kvm, och grannen följde dessvärre inte efter....

Efter att vi harvat runt och svettats och stånkat med en gammal Klippo med trasig framdrift så var det ett ganska enkelt beslut att investera i en robot... :wow:
 
"Batman" har mina barn döpt vår Landroid till eftersom de tycker den ser ut som Batmobilen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.