Hej!

Jag köpte en Flymo Sabre Trim kantklippare för ett tag sedan som jag är jättenöjd med! Nu är det dock dags att klippa häcken och jag har sett att det finns en häcktrimmer enhet till den som man ska kunna använda, istället för trimmer-huvudet:

http://www.machinemart.co.uk/shop/product/details/sabre-cut-24v-cordless-hedgetrimmer

Säljs denna i sverige?
Är det någon som har koll på ÅF för Flymo i Sverige? Får inga svar när jag kollar på flymos hemsida...
 
Prova att ringa flymo och fråga.Eller googla.
 
Ja jag har googlat, hittar den dock bara på utländska siter... Flymos hemsida är rätt kass också. Därför jag undrade om någon hade koll på bra Flymo-ÅF, som kanske kan plocka hem en om det ej finns i lager...

Får försöka ringa dem imorrn..
 
Bumpar denna igen!
Antingen är jag blind eller så är det väldigt svårt att hitta kontaktuppgifter till flymo i sverige?
 
Flymo och partner verkar ha samma säljare iaf så kontakta någon som säljer/servar partner så kanske de kan hjälpa dig. Lycka till!
 
Flymo är ett varumärke inom Husqvarnakoncernen. Riktigt stort i England, men här är det litet. Finns på vissa stormarknader, främst Plantagen tror jag.

Själva tillsatsen finns att beställa, borde gå hos alla som säljer Husqvarna trädgårdsprodukter. Artikelnummer 964 66 16-62 och kostar i trakterna av 600:- inkl moms. Finns på centrallagret just nu i alla fall.

Flymo (Husqvarna) är inte så jäkla sugna på att slutkonsumenter ringer dit, de har tillräckligt med att serva sina ÅF.
 
Tack Nonkan!!
 
Beställde en häcksax till min flymo idag! Södermalms trädgårdsmaskiner kunde ta hem den! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.