Hej
Söker efter bra hantverkare (i Stockholms området) som kan göra följande:
-Isolera och måla om huset
- byta tak, nytt tegel. Ny läkt, ny tak papp

Vi tänkte slå 2 flugor i samma smäll och göra båda samtidigt....

Tacksam för tips

/ e

Sent from my GT-I9210 using Byggahus
 
Hemmakatten
Snättringe tak, www.snattringetak.se. har vi anlitat två ggr, senaste gången för att läggs papptak. Vi är mycket nöjda. Vet dock inte hur pass uppbokade de är.

Snickare kan jag inte rekommendera. Han är superbra, men vet att han är uppbokad minst ett år framåt.

Målaren har också mkt att göra, tyvärr.

Men kolla med Snättringe tak, de kanske har en duktig snickare som de samarbetar med.
 
Hemmakatten skrev:
Snättringe tak, www.snattringetak.se. har vi anlitat två ggr, senaste gången för att läggs papptak. Vi är mycket nöjda. Vet dock inte hur pass uppbokade de är.

Snickare kan jag inte rekommendera. Han är superbra, men vet att han är uppbokad minst ett år framåt.

Målaren har också mkt att göra, tyvärr.

Men kolla med Snättringe tak, de kanske har en duktig snickare som de samarbetar med.
Just detta med att hitta/lära känna en bra hantverkare och få rekommendationer av denna är ett bra tips. Generellt så har hantverkare bra koll på andra och vill själv samarbeta med duktiga för att ha ett bra flyt och bibehålla ett gott rykte
 
jag har skickat ett privat meddelande till dig om ett företag jag inte skulle skicka till min värsta fiende :thumbdown:
 
- Kinglolle . tack för tipset ..... vi har bra hantverkare som renoverat hela källaren hos oss.... skall kolla med honom
- Hemma katten .... Tack för tipset ... skall undvika dem ...

Några mer tips på bra hantverkare enl. ämnes starten ??
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.