Ska bygga hus i Nyköping och undrar om någon har erfarenheter av Bra Hus eller Hedlunds?
/Nicke
 
Hedlunds vet jag inte vilka det är, men säljaren på Bra hus lär vara samma kille som tappade agenturen för Trivselhus...:-/
 
Bra Hus, Hedlunds och Forsgrens timmerhus är samma tror jag. Den säljaren du nämner, är det någon i Nyköping eller? För säljaren i Falun tror jag aldrig har varit på någon annan firma. I Dalarna är Bra Hus stora och man hör mycket bra men oxå en hel del dåligt. Vad jag förstått så är de ganska dyra.
 
Den säljaren som gick från Trivselhus till Bra hus är i Nyköping. Är det ingen som byggt dessa hus och har en åsikt ???
 
Mady skrev:
Bra Hus, Hedlunds och Forsgrens timmerhus är samma tror jag. Den säljaren du nämner, är det någon i Nyköping eller? För säljaren i Falun tror jag aldrig har varit på någon annan firma. I Dalarna är Bra Hus stora och man hör mycket bra men oxå en hel del dåligt. Vad jag förstått så är de ganska dyra.
Nyköping
 
BraHus, Larssonhus o Hedlunds är "samma", däremot inte Forsgrens timmerhus (som dock väl är samma som Faluhus?).

Vi ska bygga ett Brahus i Dalarna i vår, har nyligen beställt huset. Hittills är vi nöjda med kontakterna med vår säljare i Falun. Får väl återkomma med en rapport när huset är på plats om vi är lika nöjda fortfarande!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.