Ola78
På mitt arbete hade vi lite semesterstädning i förråden gångna veckan, en del guldkorn tog jag själv och fick då med mig lite annat med bl a 3 st Festools Systaniers T-Loc #4. Tänkte göra ett försök och se om någon vill köpa dem annars behåller jag dem väl själv eller kör dem till tippen. Pris 400:- eller 1000:- för alla tre. Vi intresse sänd mig ett PM.

De är i bra skick då vi inte har använt dem på mitt jobb. Inga sprickor, någon repa på nån av dem då det stått intryckta i ett förråd. Två av dem har botteninsats för Festools sänksåg AT65 men passar nog till TS55 också. Den sista har en botteninsats för deras byggskivsåg AXT 50 LA, denna insats är sprucken i ena hörnet men allt är med.
1385.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
1387.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
1389.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
1391.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
1393.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Tycker det är lustigt när folk skriver "jag säljer dem för 1000:-, eller kör dem till tippen".
 
Ola78
oobum skrev:
Tycker det är lustigt när folk skriver "jag säljer dem för 1000:-, eller kör dem till tippen".
Hm, jo förvisso kan du nog ha en poäng i det. Kom på det efteråt att det kan ju va dumt och slänga dem, funderar själv på att köpa en ts55 och då kan man ju få nytta av nån av dem. Men men, tippen blir nog inte trotsallt.
 
Bara som en liten upplysning så är inte det där T-loc utan originalsystainrarna. Kanske inte spelar någon roll för vissa men personligen hade det avgjort mellan att köpa eller avstå.
 
Finns dom kvar?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.