nikasp
Ikeas billiga hyllor för dryga hundringen rymmer inte två lådor i bredd. Tips mottages på billig hylla för förrådet. En flyttkartong är ca 36 cm bred, 35-41 cm hög och ca 60 cm djup. Gör inget om hyllan är grundare bara jag får in två lådor per hyllplan x 4 hög.
 
nikasp
Tack! Ditt fel att det blev middag på IKEA :)
 
nikasp
Kan be att få meddela att GORM är endast 70 cm även om man monterar så glest det går. Mina lådor kräer 72-73 cm så det blev att sätta sågen i fronten. Den andra dyrare lagerhyllan hade jag i förrförra lägenheten men ar inte sugen att lägga runt 800 kr nu.
 
Varför behöver du hyllor till staplingsbara flyttlådor?
 
nikasp
Så man slipper flytta om allt bara för att jag behöver något från en speciell låda längst ned och längst in. Vill ha ordning och lätt att komma åt. Har lite friluftsgrejer och annat som används halvofta som får bo i förrådet.
 
Jag har två lådor i bredd i Biltemas lagerhyllor av metall med spånskivehyllplan :)
 
Man kan ju alltid bygga nåt... :wow:
 
  • Gilla
samuel99
  • Laddar…
L
Jag byggde speciellt efter banankartonger i ett förråd. Råspont och 45x45 reglar. Kostade några hundra och blev kanon. Perfekt att kunna dra ut två kartonger istället för att riva en hel vägg med banankartonger. Bland den bästa förvaring jag haft faktiskt. :)
 
harry73
Elfas hylsystem funkar för flyttlådor i alla storlekar
 
IKEAs Ivar? Är inte hyllplanen 80-breda?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.