Någon som har erfarenhet av Team Boro ( Borohus )
Ej New line ?
 
Vad vill du veta?
Ska svara om jag kan.
 
Är det ett bra Hus företag, håller de vad de lovar,
 
Vårt hus är inte byggt än, men av olika anledningar (som inte har att göra med husleverantören) så har vårt husprojekt dragit ut på tiden i åratal.

Vi skrev kontrakt för många år sedan, men Team Boro var schyssta och hjälpte oss att uppdatera kontraktet genom att skriva ett nytt, fördelaktigt, när vi kände att det gått för många år.

Nu har ytterligare två år gått sedan det senaste kontraktet, och hela tiden har de hållt kontakt med oss (om än sporadiskt). Tycker att de är bra på att svara på frågor, informera, snabba med att svara på mejl osv.

Nu närmar sig leveransdatumet och än så länge har vi inte ett ont ord att säga om Team Boro.
Vet att några här har rackat ner på deras hus - och visst finns det tjusigare, det håller jag med om - men vi är mycket nöjda med den standard de håller, både tekniskt och utseendet.

De har också varit mycket flexibla när vi velat ändra i planlösningen, göra tillval och återköp osv.

Hoppas att vi inte kommer att bli besvikna när huset väl är på plats, men än så länge är vi nöjda kunder!
 
Har du besökt deras visningshus på HusExpo i Stockholm? Gör det innan du bestämmer dig, och se vad du tycker.

Omedelbart när jag gick in i ett av deras visningshus så fick jag en "billighetskänsla", och min fru kände exakt samma sak. Golvet lät "ihåligt", som i en friggebod ungefär, garderoberna var av allra billigaste IKEA-variant (kan man ju i och för sig byta ut), trappräcket ver alldeles för böjbart och väggarna var lite väl tunna. Trappräcket hade t.o.m. lossnat från väggen.

Det är svårt att peka ut exakt vad som kändes billigt, och jag vet inte vad de kostar, men det var bara en känsla vi fick. Det är dock viktigt att du själv bildar dig en uppfattning och inte bara litar på vad jag säger, eftersom olika personer kan uppfatta saker på olika sätt.

Av de hus de hade på HusExpo fick jag det mest gedigna intrycket av A-Hus Edsviken, men de ligger antagligen i en prisklass högre.

Lycka till!
 
Hej !

Jag såg att något som hette boro volymhus i Valdermarsvik var med i justitsia 13 anmärkningar
i år.

Mvh Mattias
 
Jag har precis byggt fardigt ett Team Boro-hus och allt har funkat over forvantan. Inget strul, saker gjorda i tid (sagott som det mesta i alla fall...), trevlig saljare, etc. Jag kan inte annat an att rekommendera dem.
 
En granne till oss bygger med Team Boro, han verkar hur nöjd som helst, så här långt. Han bygger souterräng (stavas det så?..) och gör mycket av arbetet själv. Vi har själv träffat en säljare, men jag känner mig lite osäker än. Fick inga bra vibbar av säljaren, men jag har inte uteslutit dem än. Det jag tyckte verkar bra är att de verkade mycket flexibla på "hur mycket man ville få gjort själva" och det mesta gick att lösa.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.