Skulle montera in en fläkt (Luftig) i ett skåp i förrgår. När jag äntligen var klar så upptäckte jag att den var både sned i framkant plus att där den var sned så var där även en bula. Så den verkar ha fått en smäll... Såg ju inte detta när jag packade upp den, inte så lätt att se när skyddsplasten sitter kvar plus att man förväntar sig inte att där ska vara någon skada på en helt ny produkt. (har dessutom hittat fläckar på en dörr till överskåpet men den lyckades jag få bort). Bulan är till vänster om den vänstra lampan där den även är sned uppåt vilket innebär att man ser skåpets sida trots att den ligger kant i kant med resten av skåpets undersida. Eftersom de inte har öppet förrän imorgon så undrar jag om någon varit med om samma sak eller något liknande? Detta bör väl på garantin... men svårt för att inte säga omöjligt att bevisa att det var så från början!
 
När jag läser ditt inlägg så kommer jag ihåg att vår ikeafläkt som vi monterade för nästan 5 år sedan också hade fått en smäll och gick inte att montera. Har inget minne av att det var något problem att reklamera. (hade det strulat hade jag definitivt kommit ihåg det)
 
Ikea är väl de mest generösa gällande sånt.. bara åka tillbaks med den och få en ny..
 
Ikea är det (nästan) aldrig några konstigheter med, bara att åka tillbaka med den. De brukar ersätta resekostnaden också om man frågar
 
Ok, får köra dit imorgon efter jobb och prata med dom.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.